کسب و کار

آیا قفل چمدان امنیت چمدان را بالا می برد؟

قفل چمدان یکی از مهمترین قسمت‌های چمدان است که می‌تواند امنیت آیتم‌هایی را که درون چمدان قرار گرفته‌اند حفظ نماید. امروزه، تولیدکنندگان مختلف تلاش می‌کنند تا قفل‌هایی با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه دهند و در این زمینه پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند. مهم نیست شما چه نوع چمدان خریداری می‌کنید (به طور مثال چمدان فایبر گلاس  یا هر محصول دیگری)، مهم این است که می‌توانید از امنیت آن اطمینان کاملی داشته باشید!

زمانی که این محصول را می خرید چگونه قفل آن را فعال کنید؟

قفل چمدان (از هر برندی که محصول مورد نظر خود را خریداری کنید) به صورت پیش فرض روی عدد صفر است. شما می‌توانید عدد صفر را وارد کنید و سپس قفل آن فعال می‌شود. پس از آن باید قفل آن را تغییر دهید. تمامی چمدان‌ها دارای کاتالوگی هستند که در آن روش تغییر قفل آمده است.

روش کلی همه آنها بدین صورت است که ابتدا رمز پیش فرض را وارد می‌کنید و قفل را وارد می‌کنید. سپس رمز مورد نظر خود را وارد می‌کنید و دکمه مخصوصی را فشار می‌دهید. در این شرایط رمز شما تغییر می‌کند و می‌توانید پس از آن اطمینان داشته باشید که آیتم‌هایی که درون چمدان شما هستند به خوبی محافظت می‌شوند.

رمز این قفل چگونه باید انتخاب شود؟

یکی از مشکلاتی که پس از فعالسازی قفل چمدان وجود دارد در مورد روش انتخاب این رمز است. با توجه به این موضوع که این قفل باید از آیتم هایی که درون چمدان قرار گرفته اند به خوبی محافظت کند، باید قفل آن را به درستی انتخاب کنید. هرگز از رمز های ساده که به راحتی تشخیص داده می شود استفاده نکنید. به طور مثال، می توانید رمز عابر بانکی را که زیاد از آن استفاده می کنید، روی قفل خود بگذارید. همچنین، می توانید از ترکیب سال تولد و روز تولد خود استفاده کنید.

اگر رمز قفل را فراموش کنم چه می شود؟

با توجه به این موضوع که وظیفه اصلی قفل چمدان محافظت از آیتم هایی است که درون چمدان شما قرار گرفته اند، شرکت های تولید کننده چمدان تلاش می کنند امنیت آن را تامین کنند. اگر رمز این قفل فراموش شود، شما چاره ای جز اینکه رمز آن را به یاد بیاورید ندارید. در صورتی که رمز قفل چمدان خود را به یاد نیاوردید، باید فاکتور خرید را به یک نمایندگی معتبر ببرید و از آنها بخواهید که چمدان شما را باز کنند.

آیا در زمان سفرهای هوایی نیز باید چمدان را قفل کنم؟

همواره این سوال پرسیده می شود با توجه به این موضوع که امنیت سفرهای هوایی بالاست، باز باید از قفل چمدان استفاده کنیم! پاسخ به این سوال مثبت است. کارشناسان توصیه می کنند مهم نیست که شما به طور زمینی سفر می کنید یا به طور هوایی، بلکه مسئله مهم این است که شما چمدان خود را قفل کرده باشید و مطمن باشید جز خودتان کسی نمی تواند آن را باز کند. اینگونه اطمینان خاطر شما افزایش پیدا می‌کند و این موضوعی است که اهمیت زیادی دارد.

اگر چمدان قفل نداشت، قفل جداگانه بخرم؟

اگر چمدان قفل نداشت، قفل جداگانه بخرم؟

بیشتر محصولاتی که این روزها تولید می شوند دارای قفل چمدان هستند. با وجود این، هنوز محصولاتی در بازار موجود هستند که قفل چمدان ندارند. در این شرایط، شما می توانید این قفل را به صورت جداگانه بخرید و بر روی چمدان خود سوار کنید. این کار سبب می شود تا امینت چمدان شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و این موضوع می تواند حس خوشی را در طول سفرهای طولانی به وجود بیاورد.

آیا چمدان فایبر گلاس دارای قفل است؟

چمدان فایبر گلاس یکی از محصولاتی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. دلیل اصلی این امر ویژگی هایی است که در دل این چمدان وجود دارد. چمدان فایبر گلاس مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و کسانی که دائما در سفر هستند می توانند این محصول را انتخاب کنند. همچنین، چمدان فایبر گلاس وزن پایینی دارد و این موضوع می تواند برای مسافران بسیار مهم باشد. بهتر است بدانید چمدان فایبر گلاس نیز دارای قفل چمدان است و شما به راحتی و بدون دغدغه می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

برای خرید چمدان با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید چمدان با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدیجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد قفل چمدان در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این قفل به طور پیش فرض بر روی ۰۰۰ تنظیم شده است و زمانی که این محصول را بخرید می‌توانید با وارد کردن این کد قفل آن را فعال کنید. پس از آن می‌توانید برای تغییر رمز اقدام کنید. وجود این قفل از آیتم‌های درون چمدان محافظت می‌کند و این امر نقش مهمی در تجربه سفر بی دغدغه دارد. اگر می خواهید برای خرید چمدان اقدام کنید، می توانید به تولیدی چمدان آرش (arash.plus) سر بزنید. این فروشگاه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به شما عرضه می دهد. همچنین، کارشناسان تولیدی چمدان آرش مشاوره های تخصصی را در اختیارتان قرار می دهند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا