کسب و کار

آینده نگری شما را به سمت ثروت هول می دهد

افرادی که بر اساس آینده تصمیم می‌ گیرند و آینده نگر هستند، به موفقیت‌ های بیشتری می‌ رسند. یکی از ویژگی‌ های خوب این افراد این است که آن‌ ها درگیر لذت‌ های لحظه‌ ای نمی‌ شوند که آینده خود را مهم تر از این نوع لذت‌ ها می‌ دانند. در حقیقت آینده اولویت اصلی این افراد است. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

دارو گیاهی باریجه

باید اشاره کنیم دارو گیاهی باریجه دارای طبعی گرم است و از روغن و صمغ آن نیز در مصارف مختلف استفاده می شود.

این گیاه بیشتر در فصل تابستان به بار می نشیند و شهر آرادان استان سمنان بالاترین میزان تولید باریجه در کشور را دارد.

این گیاه بومی ایران است و دارای خواص سم زدایی است و گلهای آن به رنگ زرد است و به صورت خوشه های مرکب زیاد به بار می نشیند.

عواملی که باعث اختلاف قیمت در صمغ باریجه می شود می توان به زمان برداشت باریجه، منطقه و مختصات بهره برداری، دارا بودن مجوز برای برداشت از مراتع و زراعی یا کوهی بودن باریجه اشاره کرد.

دارو گیاهی جامع

زعفران سنبل الطیب عسل هل و فلفل سفید از جمله ترکیباتی هستند که می توان از آن ها برای تولید دارو گیاهی جامع استفاده کرد.

از این دارو برای درمان بیماری های نظیر نیش عقرب و مار گزیدگی سردی معده سنگینی سینه اسهال و درد طحال و پهلو و شکم استفاده کرد.

این دارو ها هم به صورت حبه ای و قرصی و هم به صورت پودری تجویز می گردند.

طرز مصرف: یک حبه داروی جامع امام رضا ع همراه با جوشانده ی گرم رازیانه موقع خواب میل شود.

 2 قاشق رازیانه را در دو لیوان بجوشانند تا یک لیوان باقی بماند.

هر یک از گیاهان دارویی موردنظر صرفا در طب سنتی دارای خواصی است که برای تسکین یا درمان بیماری خاص و منحصر به فردی مصرف می گردد.

با این حال با اطلاع از این مورد و کسب آگاهی لازم درباره نوع گیاه مصرفی، نباید به صورت خودسرانه در مصرف آن اقدام نمود

دارو گیاهی جامع

دارو گیاهی اسطوخودوس

از این دارو گیاهی اسطوخودوس و روغن آن به صورت موضعی استفاده می شود اما به شکل های دیگر مانند کپسول ها، کرم ها، لوسیون ها، مرهم ها، محصولات زیبایی و چای دم کرده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشینیان ما معتقد بودند که اسطوخودوس برای کاهش علائم و بهبودی بسیاری از بیماری ها موثر است که علم امروز هم بسیاری از مزایای سلامتی آن را تأیید کرده است.

اسطوخودوس در مواردی نظیر درمان بیخوابی و اضطراب ریزش مو سردرد آکنه اگزما و خشکی پوست بهبود زخم و درمان اختلالات رفتاری استفاده می شود.

این گیاه همانند گل دیده می شود که رنگ گلبرگ های آن رنگ بنفش است.

دارو گیاهی اسطوخودوس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا