اقتصادی

ابربدهکاران بانک ملی چه کسانی هستند؟

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی، این بانک اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را اعلام کرده است.

به گزارش روند بازار، ابربدهکاران بانک ملی چه کسانی هستند؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی، این بانک اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را اعلام کرده است.

پیش از این آقای رئیسی به شبکه بانکی دستور داده بود تا اسامی بدهکاران بانکی را منتشر کنند.

رئیس‌جمهور طی ۵ فرمان به بانک ها گفته بود: به بدهکاران بدحساب میدان ندهید اسامی آنها را منتشر کنید و دستشان را قطع کنید. در تسهیلات خرد به مردم به جای وثیقه و ضامن، اعتبارسنجی کنید.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲۳ آبان ماه سال گذشته از بانک مرکزی درخواست کرده بود تا بانک‌ها و موسسات اعتباری هر سه ماه یک بار لیست ابربدهکاران بانکی خود را منتشر کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا