سیاسی

اتحادیه اروپا: برجام نمرده است

اتحادیه اروپا تأکید کرد که توافق هسته‌ای ایران همچنان پابرجا است و مذاکرات درباره آن ادامه دارد.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی اتحادیه اروپا در اظهاراتی بر پابرجابودن توافق هسته‌ای و تداوم مذاکرات درباره احیای برجام تاکید کرد.

«پیتر استانو» در ادامه اظهارات جوزپ بورل که بر ادامه مذاکرات هسته‌ای تاکید کرده بود گفت: برجام نمرده بلکه ما در مرحله‌ای هستیم که مذاکرات متوقف شده است. هدف اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ‌کننده مذاکرات، از بین بردن بن‌بست به وجود آمده در مذاکرات است.

وی با تاکید بر ادامه تعاملات با مقامات ایرانی افزود: نماینده عالی اتحادیه اروپا به تعاملات و ارتباطات مداوم با وزیر خارجه ایران و دیگر اعضای برجام ادامه می‌دهد تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم و به یک جواب قاطع دست یابیم.

استانو ناآرامی‌ها در ایران را عامل پیچیده شدن مذاکرات برجا دانست و اعلام کرد نماینده عالی اتحادیه اروپا همچنان به تعاملات خود با مقام‌های ایران و دیگر اعضای برجام ادامه می‌دهد تا بررسی کند آیا امکان پیشرفت در مذاکرات وجود دارد یا خیر.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا