اقتصادی

پیش‌بینی رشد ۴۰۰ درصدی اتریوم تا سال ۲۰۲۲

رائول پال، مدیر عامل سابق بانک گلدمن‌ساکس اعلام کرد که اتریوم می‌تواند به سطوح بالای ۲۰ هزار دلار برسد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، رائول پال، مدیر عامل سابق بانک گلدمن‌ساکس اعلام کرد که اتریوم می‌تواند به سطوح بالای ۲۰ هزار دلار برسد.

پال که در شرکتهای مختلفی به عنوان مدیر سرمایه‌گذاری کار کرده و هم‌اکنون مدیرعامل کانال ویدئویی کسب‌وکار و مالی ریل‌ویژن است، اعلام کرد: « پیش‌بینی سطح ۲۰ هزار دلاری برای اتریوم در بلندمدت بوده و این پیش‌بینی بر اساس نمودارهایی است که این تحلیلگر در مقایسه با بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ ترسیم کرده است.»

بر اساس اظهارات پال، روند قیمتی اتریوم دقیقا همانند روند صعودی بیت‌کوین چهار سال پیش است. او در گفتگو با دیلی‌هادل گفت: « با مقایسه نمودار اتر با بیت‌کوین سال ۲۰۱۷ به این نتیجه می‌رسیم که این دو نمودار دقیقا بر هم منطبق هستند. پس رسیدن اتریوم به ۲۰ هزار دلار چیزی است که من نسبت به آن اطمینان دارم.»

در ماه‌های گذشته، پال بارها با اشاره به کاهش میزان عرضه از طریق استیکینگ اعلام کرده بود که اتریوم یکه معامله فوق‌العاده در فضای رمزارز است. او ادعا کرده بود که تنها ۱۳ درصد از کل عرضه اتریوم در گردش است و بقیه آن استیک شده‌اند. استیک شدن به این معناست که شما در ازای گرفتن سود، بخشی از رمزارز خود را در کیف پول مسدود می‌کنید.

پال اعلام کگرد که افزایش قیمت اتریوم تا مرز ۲۰ هزار دلاری می‌تواند تا اوایل سال ۲۰۲۲ رخ دهد. او همچنین پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین هم می‌تواند تا آن زمان تا محدوده ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار دلاری بالا رود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا