ورزش

اتفاقی خوب برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از افکارنیوز، تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای فصل هفدهم لیگ‌برتر فوتبال خیلی زود در نقل‌وانتقالات کار خودشان را آغاز کردند. هر دو تیم یک هفته‌ای می‌شود که تمرینات را هم شروع کرده‌اند و در فاصله تقریبا یک ماه به آغاز لیگ، وضعیت خوبی دارند. این می‌تواند نکته بسیار امیدوارکننده‌ای برای هواداران سرخابی‌های پایتخت باشد.

برانکو ایوانکوویچ با نظر خودش بازیکنانی مثل سیامک نعمتی، گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح را جذب کرد و این روزها احتمال بازگشت احمد نوراللهی هم بیشتر شده است. در سمت مقابل نیز علیرضا منصوریان با جذب بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده، پژمان منتظری، داریوش شجاعیان و حسن بیت‌سعید سعی در از بین بردن نقاط ضعف تیم فصل گذشته خودش داشته است. این در حالی است که هر دو تیم در تمدید قرارداد با مهره‌های ارزشمند فصل خودشان موفق بوده‌اند.

البته از کاوه رضایی و سروش رفیعی می‌توان به عنوان مهره‌های بزرگ از دست رفته دو تیم نام برد. در هر حال اینکه استقلال و پرسپولیس خیلی زود تیم خود را جمع کرده‌اند و با آغاز تمرینات برای فصل بعد آماده می‌شوند، نکته بسیار امیدوارکننده‌ای برای هواداران است. مخصوصا هواداران پرسپولیس که تیم‌شان به جمع هشت تیم برتر آسیا نیز راه یافته است.

همیشه یکی از بزرگ ترین مشکلات استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات این بوده که بازیکنان در لحظه آخر جذب این تیم ها شده اند که این باعث می شود بازیکنان جدید، در تمرینات بدنسازی و مهم پیش از فصل حضور نداشته باشند. حتی چند سال قبل شایعه شده بود که بازیکنان بزرگ و مطرح لیگ، برای اینکه از تمرینات بدنسازی فرار کنند سعی دارند در آخرین روزهای نقل و انتقالات با تیم جدید خود قرارداد ببندند که با این روش هم تعطیلات بیشتری داشته باشند، هم بتوانند از تمرینات سخت و طاقت فرسای بدنسازی که قبل از فصل انجام می شود فرار کنند.

اما امسال پرسپولیس و استقلال توانسته اند بازیکنان جدید خود را خیلی زود جذب کنند و از همین حالا تمرینات آماده سازی فصل آینده را آغاز کنند تا امید زیادی به موفقیت در فصل هفدهم لیگ برتر ایران داشته باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا