کسب و کارگردشگری

آسان ترین روش برای اجاره ویلاهای شمال برای گردش های آخر هفته

به گزارش عصر ایران شهرها و روستاهای شمالی ایران پر از زیبایی‌های ساده‌ای هستند که گردش در میان آنها احوال آدم را خوش می‌کند. دریا، کوه، جنگل، رودخانه‌های خروشان و … طبیعت شمال ایران را زنده نگه داشته‌اند. گردش های آخر هفته، فرصت خوبی برای بازیابی انرژی روحی و جسمی است که شمال ایران مقصد مناسبی برای این گردش هاست.

آسان ترین روش برای اجاره ویلاهای شمال برای گردش های آخر هفته

طبیعت در هر نقطه‌ای ویژگی‌های خاص خودش را دارد. ایران کشوری چهار فصل است که هر اقلیم آن دارای حال و هوای منحصر به فردی است. از شگفتی‌های اقلیم شمالی ایران هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. اگر به این سرزمین سبز سفر کرده باشید، می‌دانید که زندگی در آن چقدر در بهبود روحیه اثرگذار است. افرادی که در شهرهای شلوغ و پر جمعیت زندگی می‌کنند، برای آخر هفته به سفری کوتاه ولی لذت بخش نیاز دارند تا تجدید قوا کنند. برای این منظور شهرها و روستاهای شمالی گزینه مناسبی هستند. هوای معتدل، غذاهای محلی خوشمزه و سالم، مناظر زیبا و دیدنی، وجود انواع اقامتگاه و … از جمله ویژگی‌های مناطق شمالی ایران هستند.

برای اینکه بتوانید جذاب ترین محل اقامت را در شمال پیدا کنید، از سایت یا اپلیکیشن جاباما کمک بگیرید. با کمک جاباما و فیلترهایی که برای جستجوی ویلا یا کلبه در شمال طراحی کرده، با هر مبلغی که برای اجاره ویلا در نظر دارید می‌توانید گزینه خوبی را به صورت اینترنتی اجاره کنید. کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن جاباما شوید، در کادر مربوط به مقصد نام شهر یا روستایی که قصد اقامت در آن  را دارید بنویسید. تاریخ سفر خود را در مشخص کنید و روی گزینه جستجو کلیک کنید. حالا با فهرست اقامتگاه‌های شهر یا روستای مقصد رو به رو می‌شوید. به طور مثال اگر مقصد شما رشت است با فهرست بلندبالایی از اقامتگاه رشت روبرو خواهید شد.

برای اینکه کار پیدا کردن ویلای مورد نظرتان را راحت کنید از فیلترهایی که بالای صفحه می‌بینید کمک بگیرید. به عنوان مثال برای اینکه جاباما فقط ویلاها را به شما نشان دهد، روی فیلتر نوع اقامتگاه کلیک کرده و گزینه ویلا را تیک بزنید. حالا فقط ویلاهای شمال را در فهرست دارید. اگر برای هزینه اجاره ویلا دارای محدودیت هستید، در فیلتر قیمت برای هر شب، بازه قیمتی مورد نظرتان را تعیین کنید. حالا فهرست به ویلاهایی محدود می‌شود که در بازه قیمتی مورد نظر شما قرار دارند. با همین روند از فیلترهای دیگر نیز کمک بگیرید تا به بهترین ویلا در شمال با قیمت درخواستی خود برسید.

وقتی ویلای مناسب برای شرایط خود را یافتید، می‌توانید به صورت اینترنتی آن را در جاباما اجاره کنید. اغلب ویلاهای شمال دارای سرویس جاباما پلاس هستند. بر اساس خدمات این سرویس، نماینده جاباما پیش از ورود شما به ویلا، بر ضد عفونی شدن تمام محل‌های ویلا نظارت مستقیم کرده بسته بهداشتی لازم را به تعداد نفرات در ویلا قرار می‌دهد. تیم پشتیبانی جاباما نیز تا پایان سفر شما به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود تا از بروز مشکلات احتمالی در محل اقامت جلوگیری شود.

ویلاهای شمال در جاباما دارای تنوع خیلی زیادی هستند. از ویلاهای لوکس و لاکچری گرفته تا ویلاهایی با قیمت مناسب و امکانات اولیه. در ادامه این مطلب چند نمونه از ویلاهای محبوب مناطق شمالی ایران را به شما معرفی می‌کنیم تا برای گردش آخر هفته آنها را در نظر داشته باشید.

ویلا دو خوابه ساموس با استخر آب گرم (رامسر)

استخر آب گرم به خصوص در فصل‌های سرد سال یکی از جذاب‌ترین امکانات یک ویلا محسوب می‌شود. بعد از پیاده روی در جنگل یا ساحل، دوچرخه سواری یا گردش در مرکزهای خرید رامسر به ویلایی که اجاره کرده‌اید باز می‌گردید تا استراحت کنید. همین جاست که قدر استخر آب گرم در ویلا را می‌دانید و از وجود آن در سفر خود نهایت لذت را می‌برید.

ویلا دو خوابه ساموس دارای ۱۷۳ متر زیربناست که در حیاطی به مساحت ۷۰۰ متر واقع شده است. از جمله امکانات ویلا می‌توان به این موارد اشاره کرد: روف گاردن، استخر آب گرم سرپوشیده، دو اتاق دارای دو تخت دو نفره راحت، دو دست رختخواب سنتی برای نفرات اضافه، سیستم گرمایش از کف، مبلمان، پارکینگ، بالکن، سه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دو حمام مجزا و …

این ویلا که با سلیقه میزبان به ویلایی شیک و خوش انرژی تبدیل شده تا ساحل ده دقیقه، تا تله کابین رامسر پانزده دقیقه و تا ییلاق جواهرده چهل دقیقه فاصله دارد.

ویلا دوبلکس ریحان شهرک طبیعت (متل قو)

متل قو از شهرهای معروف شمال است که ویلاهای جذابی برای اقامت دارد. ویلا دوبلکس ریحان که در شهرک طبیعت بنا شده یکی از آنهاست. مهم‌ترین ویژگی این ویلا وسایل تفریحی آن است که مسافران از وجود آنها در ویلا استقبال می‌کنند. میز بیلیارد، فوتبال دستی و محیط‌ های مجزا برای بازی‌های گروهی، نشاطی را برای میهمانان به وجود می‌آورند که ساعت‌های اقامتشان در ویلا نیز از خوش‌گذرانی‌های گردش آخر هفته به حساب می‌آید.

ویلا دوبلکس ریحان شهرک طبیعت (متل قو)

امکانات این ویلای دوبلکس زیبا از این قرار است: وسایل کامل آشپزی، باربیکیو، میز بیلیارد، تلویزیون و گیرنده، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سه اتاق با سه تخت دو نفره، یک دست رختخواب سنتی، میز نهارخوری، آشپزخانه مجهز، جارو برقی، اینترنت و …

جاباما یک مرجع کامل برای رزرو آنلاین بوم گردی گیلان است.

ویلا ساحلی دو خوابه پوراحمد (بندر انزلی)

بندر انزلی از شهرهای زیبای استان گیلان است. این شهر که در حاشیه دریای خزر بنا شده یکی از مقصدهای پرطرفدار شمال در جاباماست. ویلا دو خوابه پوراحمد در بندر انزلی واقع شده و فاصله آن تا ساحل پنج دقیقه پیاده روی است. موقعیت جغرافیایی این ویلا مهم ترین ویژگی آن است. چرا که هم به دریا، هم به پارک جنگلی کیاشهر و هم به تالاب انزلی نزدیک است. این ویلا که قیمت اجاره آن بسیار مناسب است دارای امکاناتی به شرح زیر است:

دو اتاق که هر کدام دارای تخت دو نفره و تخت یک نفره هستند، چند دست رختخواب سنتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آشپزخانه مجهز، امکانات آشپزی، بخاری و کولر گازی، پارکینگ، تلویزیون و گیرنده، جارو برقی، میز ناهارخوری و …

کلبه سوئیسی جنگلی (ماسال)

یکی دیگر از انواع محل اقامت که در جاباما موجود است، کلبه چوبی است. این کلبه‌ها در امکانات و طراحی دارای تنوع هستند. بعضی از کلبه‌ها جنگلی و بعضی از آنها ساحلی هستند. کلبه سوئیسی که به خاطر نوع طراحی آن به سوئیسی شهرت دارد، یکی از زیباترین و رویایی ترین کلبه‌هایی است که می‌توانید در جاباما اجاره کنید. این کلبه سوئیسی جنگلی در ماسال که از شهرهای زیبای گیلان است، واقع شده و دارای امکانات کاملی است. این کلبه دوبلکس و خاص دارای بالکنی با صفا رو به کوه و جنگل است. آرامشی که در این محیط حاکم است حس و حال شما را دگرگون می‌کند.

برای اجاره ویلا ماسال می‌توانید روی جاباما حساب کنید.

کلبه سوئیسی جنگلی (ماسال)

امکانات کلبه سوئیسی جنگلی: دو اتاق دارای تخت دو نفره، رختخواب سنتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آشپزخانه مجهز با امکانات آشپزی، مبلمان، تلوزیون، جارو برقی و …

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا