اجتماعی

اجرای بیمه تکمیلی برای روستاییان آغاز شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: برای بیمه تکمیلی روستاییان با برخی شرکت‌های بیمه مذاکره کردیم و به عنوان اجرای آزمایشی در سه استان روستاییان بیمه تکمیلی می‌شوند.

به گزارش روند بازار به نقل از ایرنا، «بیت الله برقراری» روز یکشنبه در حاشیه همایش ملی روز روستا و عشایر، اظهار داشت: در سه استان آذربایجان شرقی، اصفهان و همدان در ابتدا ۴۰ هزار نفر از روستاییان و عشایر آن دارای بیمه تکمیلی خواهند شد.

وی افزود: ۱۶۰ هزار بازنشسته داریم که آنها را بیمه تکمیلی کرده و بعد از بازنشستگان در گام دوم همه بیمه شدگان صندوق را بیمه تکمیلی می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه این صندوق دارای ۲ میلیون و ۵۰۰ بیمه شده است؛ گفت: از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

برقراری ادامه داد: باید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را به جامعه روستاییان معرفی کنیم تا در راستای اعتلای فعالیت صندوق اقدام شود.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه کرامت گفت: در طول ۱۷ سال گذشته، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده بودند که با رویکرد تحولی دولت سیزدهم امسال در دهه کرامت یک میلیون نفر بیمه شده جدید عضو صندوق خواهند شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا