دانش و فناوری

اولین نشست اقتصادی در متاورس

دبی در این هفته میزبان اولین اجلاس اقتصادی جهان در متاورس خواهد بود و وزیر اقتصاد امارات در اولین کنفرانس خبر متاورس شرکت می‌کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، دبی در این هفته میزبان اولین اجلاس اقتصادی جهان در متاورس خواهد بود و وزیر اقتصاد امارات در اولین کنفرانس خبر متاورس شرکت می‌کند.

عبدالله بن‌طوق‌المری، وزیر اقتصاد امارات متحده عربی هم قرار است در اجلاس متاورس یک نشست خبری برگزار کند. این اجلاس متاورس به عنوان بخشی از نمایشگاه اکسپو دبی برگزار می‌شود. نمایندگان رسانه‌ها هم می‌توانند با استفاده از واقعیت افزوده و مجازی به این اجلاس مجازی بپیوندند.

وزیر اقتصاد امارات در این رابطه گفت: چشم‌انداز نشست investopia در مورد اقتصاد آینده است. برگزاری این نشست در متاورس به این دلیل است که این تکنولوژی بخشی از آینده اقتصاد جهان است.

اجلاس investopia یکی از ابتکارات دولت امارات برای نمایشگاه اکسپو است. در این نشست کارشناسان، مقامات دولتی، رهبران استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان شرکت می‌کنند. قرار است ایده‌ها در این نشست بررسی و به اشتراک گذاشته شوند.

انتظار می‌رود این اجلاس در ۲۹ یا ۳۰ مارس در نمایشگاه اکسپو دبی برگزار شود. این اجلاس میزبان بیش از ۴ هزار شخصیت جهانی، دولتی و متخصص خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا