اقتصادی

۵ خبر مهم بازار رمزارزها / ساتوشی ناکاموتو پیدا شد؟

براساس گزارش‌ها پذیرش ارز دیجیتال شیبا به شدت افزایش یافته و کادانو رکورد جدیدی ثبت کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، گاهی به روز بودن در دنیای ارزهای دیجیتال کار بسیار سختی است. دنیایی که هر لحظه در حال تغییر و پیشرفت است. در این گزارش خلاصه‌ای اخبار مهم بازار رمزارزها را بخوانید:

۳ خبر مهم برای شیبا


فست‌فود زنجیره‌ای welly در آخرین پست وبلاگ خود تایید کرد که به طور فعال در فرایند از بین بردن توکن‌های شیبا از طریق درگاه nowpayments شرکت می‌کند. nowpayment درگاهی برای از بین بردن آسان توکن‌های shib و leash را فراهم می‌کند.

شرکت سازنده خودپردازهای معروف بیت‌کوین آمریکا روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد ارز دیجیتال شیبا را به لیست خودپرداز‌های خود اضافه می‌کند. شیبا بعد از بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین چهارمین ارزی است که توسط این شرکت پشتیبانی می‌شود. این شرکت حدود ۲ هزار خودپرداز در سراسر آمریکا دارد و انتظار می‌رود اضافه شدن شیبا به لیست ارزهای قابل معامله پذیرش این ارز را بیشتر کند.

براساس داده‌های intotheblock نهنگ‌های شیبا در ۲۴ ساعت گذشته تراکنش‌های خود را ۷۵ درصد افزایش دادند. براساس داده‌ها میانگین تراکنش‌ها بیش از ۱۰۰ هزار دلار بود.

میکرواستراتژی بیت‌کوین خرید / کاردانو رکورد زد


شرکت هوش تجاری میکرواستراتژی اخیر ۱۹۰ میلیون دلار دیگر برای خرید بیت‌کوین اختصاص داد. این شرکت با این بودجه ۴۱۶۷ بیت‌کوین با میانگین قیمت ۴۵ هزار دلار خریداری کرد. البته این یکی از کوچک‌ترین خریدها است چون این شرکت حدود ۴ میلیارد دلار بیت‌کوین دارد.

بعد از رشد شبکه کاردانو تقاضا برای برنامه‌اهی غیرمتمرکز شبکه کاردانو زیاد شد. همین موضوع حدود ۲۰۰ میلیون دلار دارایی به شبکه کاردانو اضافه کرد. بعد از افزایش تقاضا برای برنامه‌های غیرمتمرکز حجم تراکنشات کاردانو رکورد تاریخی زد. حجم تراکنش این ارز دیجیتال برای اولین به ۶۵ میلیارد دلار رسید.

ساتوشی ناکاموتو پیدا شد؟


مدیرعامل بایننس در یک توئیت به طنز اعلام کرد که پیتر شیف خالق بیت‌کوین یا همان ساتوشی ناکاموتو است. بعد از این خود پیتر شیف هم این موضوع را تایید کرد. او ادعا کرد برای این از بیت‌کوین انتقاد می‌کرد که بقیه بیت‌کوین‌های خود را بفروشند و او بتواند مقدار بیشتری بیت‌کوین بخرد. اما بعد از چند روز پیتر شیف و مدیرعامل بایننس اعلام کردند این فقط شوخی اول آوریل بود. اول آوریل چیزی شبیه به دروغ سیزده خودمان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا