اقتصادی

۴ خبر مهم بازار ارزهای دیجیتال / گوچی زمین مجازی خرید

امروز ارزش بازار رمزارزها با افتی چهار درصدی به ۲٫۰۶ هزار میلیارد دلار رسید. بیت‌کوین هم در محدوده ۴۳ هزار و ۵۰۰ دلاری معامله می‌شود. اما چه اتفاقاتی امروز در بازار رمزارزها افتاد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز ارزش بازار رمزارزها با افتی چهار درصدی به ۲٫۰۶ هزار میلیارد دلار رسید. بیت‌کوین هم در محدوده ۴۳ هزار و ۵۰۰ دلاری معامله می‌شود. اما چه اتفاقاتی امروز در بازار رمزارزها افتاد؟

تراکنش‌های بزرگ شیبا به ۳۹۰ میلیون دلار رسید

بر اساس آمار ارائه شده توسط شرکت تحلیلی اینتودبلاک، حجم معاملات بزرگ شیبای بزرگتر از ۱۰۰ هزار دلار به ۳۹۰ میلیون دلار رسید که ۸۱ درصد از کل حجم روی زنجیره است.

در عین حال، بر اساس آمار وال‌استیتز، شیبا مجددا به ۱۰ توکن پرخریدار تبدیل شد و هزار نهنگ بزرگ اتریوم بیشترین استفاده را از این توکن کرده‌اند. در حال حاضر هر شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۳۱۳۸ دلاری معامله می‌شود.

کاردانو در یک صرافی ژاپنی

کاردانو به طور رسمی در فهرست ارزهای قابل معامله صرافی ژاپنی بیت‌پوینت پرو قرار گرفت. به جز کاردانو، هفت رمزارز دیگر در این صرافی قابل معامله هستند که از میان آنها می‌توان به ترون و BATاشاره کرد.

گوچی زمینی در سندباکس خرید

در یک توئیت رسمی، گوچی اعلام کرد که با همکاری سندباکس یک جهان مجازی «پیکسل به پیکسل» ایجاد خواهد کرد. برای این کار گوچی مقادیر زیادی زمین در پلتفرم متاورس خریده است. این مدکده ایتالیایی اطلاعات بیشتری راجع به این همکاری ارائه نکرده است.

تورم علیه رمزارزها

آمار دفتر آمار نیروی کار ایالات متحده نشان می‌دهد که شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا به بالاترین سرعت از سال ۱۹۸۲ در حال رشد بوده است. این موضوع بازار رمزارزها را تضعیف کرده است. تحلیلگران معتقدند فدرال‌رزرو امسال چند بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا