اقتصادی

ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در ایستگاه پایانی

رئیس کل بانک مرکزی از مراحل پایانی ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، عبدالناصر همتی در مطلبی در فضای مجازی نوشت: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور، آخرین تصمیمات لازم درباره ادغام ۳ بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانک‌های انصار و قوامین و نیز مؤسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آن‌ها در مدت یکماه آینده برگزار شود.

وی گفت: مجموعه بانک سپه با در برداشتن ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت‌های بانکی و خدمات رسانی به آحاد مردم و فعالین اقتصادی را باقدرت و توان ۶ بانک تداوم خواهد داد.

رئیس کل بانک مرکزی در ادامه این مطلب نوشت: طرح ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم در بخش نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه و خوب بانک‌های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک سپه در طول دو و نیم سال به سرانجام می‌رسد.

وی یادآور شد: انجام این طرح یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که با تدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز شد و با یک کار فشرده به یاری خدا به نتیجه می‌رسد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا