کسب و کار

ارزانترین سوله با سازه فضا کار؟ روش خرید سوله دسته دوم با سازه فضایی

داشتن سوله دسته دوم و یا انتقال آن همیشه یکی از مشکلات انبار داران می باشد. نگهداری کالاها در انبار به خصوص مواد غذایی نیازمند تهویه مطبوع و همچنین فضایی امن برای نگهداشت کالا ها دارد. از طرفی طراحی سوله قیمت مناسب در جهت کاهش هزینه های ساخت می باشد.

سوله دست دوم با توجه به کیفیت ساخت از قیمت های مختلفی نسبت به سوله های بتنی برخوردار است. ما در این مقاله به شما روش انتخاب سوله مناسب را آموزش می دهیم تا در زمان خرید سوله یا ساخت انبار به این نکات توجه فرمایید.

آموزش ساخت سوله سبک

شرکت نقشان با اکیپ فنی با تجربه در طی سالیان متمادی طی برگزاری دوره های آموزشی در جهت ارتقا و هم افزایی دانش فنی ضمن برگزاری سمینارهایی تخصصی به آموزش ساخت و انتقال تجربه فنی در زمینه ساخت و تولید انواع سوله سبک پرداخته است.

 

مزایای سوله های دست دوم

  • استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر باد ، طوفان ، زلزله و … دارند.
  • در هر ابعادی امکان ساخت و نصب دارند.
  • سوله های دست دوم ، قیمت مناسب و هزینه پایینی برای نگهداری دارند.
  • انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند.
  • قابلیت جابجایی ، حمل و نصب مجدد را دارند.

معایب سوله های دست دوم

اخبار مرتبط
  • سوله نو طبق متراژ زمین و فضای شما ساخته می شود اما سوله دست دوم اینطور نیست.
  • در سوله های دست دوم مهندس و یا متخصص در روند ساخت نظارتی ندارند.
  • سوله نو بهتر هزینه را برمیگرداند به طوری که اگر پس از مدت زمانی درخواست تغییر طرح داشته باشید یا بخواهید شکل سازه را عوض کنید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید اما در سوله دست دوم اینطور نیست.

قیمت سوله دست دوم

معمولا با توجه به متغیر بودن قیمت آهن نمیتوان نرخ دقیقی برای سوله های نو و دسته دوم اعلام کرد.اما بصورت تقریبی سوله های دسته دوم دارای استاندارهای لازم معمولا حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت سوله های نو قابل برآورد است.

 سوله قوسی فوق سبک

در جهت کاهش وزن مصالح مصرفی و همچنین کاهش هزینه های اجرای طرح می‌توان از سیستم سوله فوق سبک نقشان استفاده نمود.استفاده از این سبک از سوله ها تا ۳۰ درصد در کاهش هزینه ها با حفظ استانداردهای لازمه کمک می نماید.

سوله سبک خرپایی

جهت کاهش وزن سوله های سنتی با مدیریت توزیع نیروهای وارده از حالت صرفا خمشی در قاب های با مقطع متغیر به حالت نیروهای محوری (کششی و فشاری) میتوان از مقاطع بهینه شده ای استفاده نمود که در ساختار سازه ای سوله سبک با فرم خرپایی استفاده شده است.

سوله پیش ساخته

به منظور کاهش زمان ساخت و افزایش دقت تولید  میتوان از سیستم سوله پیش ساخته استفاده نمود. از سوله های پیش ساخته میتوان در کارگاه‌های تولیدی کوچک و بزرگ و همچنین در ساخت خانه های پیش ساخته بهره برد.

سوله لوله ای سبک قوسی

به منظور اجرای سریع پروژه ها در اجرای با کیفیت میتوان از مقاطع پیش ساخته لوله ای استفاده نمود. از این سوله ها میتوان برای تحمل بار های مختلف نظیر بار مرده و زنده و زلزله و باد و طوفان و … استفاده نمود. همچنین در سالن های دارای جرثقیل میتوان از این نوع سوله ها در دهانه های مختلف بهره برد.

قیمت سوله در دهانه ۲۰ متر

قیمت سوله ها به عوامل مختلفی نظیر دهانه، شرایط محیطی، ارتفاع ستون کناری و … وابسته است.
در حال حاضر با توجه به قیمت آهن قیمت سوله ها در دهانه ۲۰ متر از یک میلیون تا یک میلیون و چهارصد متغیر است. در خصوص قیمت دقیق و به روز سوله ها میتوان از شرکت استعلام گرفت.

قیمت سوله دسته دوم

معمولا با توجه به متغیر بودن قیمت آهن نمیتوان نرخ دقیقی برای سوله های نو و دسته دوم اعلام کرد.اما بصورت تقریبی سوله های دسته دوم دارای استاندارهای لازم معمولا حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد زیر قیمت سوله های نو قابل برآورد است.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت و هزینه

  • عامل موثر در قیمت سوله ها ، وزن آن می باشد. سوله های تیر ورقی و سوله های یو بی ام معمولا دارای وزن بالاتری نسبت به سوله های خرپایی می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوله دست دوم با شرکت سازه های فضایی نقشان تماس بگیرید و یا پیغام بگذارید.
  • موضوع تاثیر گذار دیگر نوع تراکم خاک می باشد. تراکم خاک در حالت هایی که کمتر می باشد نیازمند به پی ریزی بیشتر و فندانسیون با ابعاد بیشتر می باشد. چرا که می بایست زمین ان در برابر عواملی مانند زلزله مقاومت داشته باشد.
  • زمین سوله و نوع خاک و حتی جهت شمالی و جنوبی سوله در قیمت تاثیر بالایی دارد. در حالت کلی میزان خاک برداری و زمین در سوله ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

در نتیجه ساخت سوله ارزان فقط با سوله های دست دوم امکان پذیر است.

استاندارد

شرکت نقشان با داشتن گرید در زمینه های مختلف عمرانی تابع استاندارد های مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان نظام مهندسی و همچنین استاندارد های بین المللی ایزو می باشد.

مجوز های مورد نیاز

تمامی مجوزها زیر نظر سازمان نظام مهندسی قابل دریافت می باشد که در فرایند ساخت و نصب سوله میتوان از مراجع ذیصلاح اخذ نمود.

بهتر است بدانید که استفاده از سوله کارکرده در موارد خاصی بسیار پرکاربرد می باشد. برای مثال ، خرید سوله دست دوم در مواقعی که مدت زمان استفاده از سوله کم باشد و یا امکان تغییر مکان خط تولیدی در چند سال آینده برای کاربران وجود داشته باشد و کاربران نمی خواهند هزینه ی بالایی را جهت ساخت سوله پرداخت کنند بهترین گزینه محسوب می شود.

مشاوره و خرید سوله دست دوم

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید سوله دست دوم آشنا شدید، نیاز است که به یک شرکت معتبر مثل سازه های فضایی نقشان بروید و انواع مختلف سوله ها را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سوله هایی که در این شرکت ساخته و به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل سوله  ها هم در نقشان بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به سایت نقشان بروید و سازه مدنظر خود را انتخاب کنید و در هرجای ایران که هستید، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا