بورس

ارزش سهام عدالت امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۱۰ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان رسید. دیروز ارزش سبد سهام عدالت ۱۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان بود و امروز نسبت به روز گذشته ۲۱۷ هزار تومان، معادل دو درصد کاهش یافته است.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس با ۱۶ هزار واحد مثبت و  ۰٫۱۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۱۶۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم با ۹۱۳  واحد منفی و  ۰٫۲۵ درصد افت در محدوده ۳۶۹ هزار واحد قرار گرفت. امروز حجم معاملات هفت هزار میلیارد برگه سهم بود و ارزش معاملات به پنج هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۱۰ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان رسید. دیروز ارزش سبد سهام عدالت ۱۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان بود و امروز نسبت به روز گذشته ۲۱۷ هزار تومان کاهش معادل دو درصد کاهش یافته است.

۶۰ درصد آزاد شده سهام عدالت امروز به ارزش شش میلیون و ۱۳۳ هزار تومان رسید و ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۵۶ هزار تومان رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا