بورس

ارزش سهام عدالت امروز ۷ تیر چقدر شد؟

امروز سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی متاثر از روندبازار سرمایه به ده میلیون و ۹۳۸ هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته ۲۱ هزار تومان افزایش قیمت معادل ۰٫۱۹ درصد افزایش را داشت.

به گزارش روند بازار، امروز بازار سرمایه روند نوسانی را داشت در ابتدای معاملات با تحرکاتی منفی آغاز به کار کرد اما در اواسط بازار دوباره شاخص کل بورس مثبت شد و در نهایت با پنج هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد قرار گرفت. امروز عمده نمادهای گروه‌های بانکی و پتروشیمی با روندی مثبت به کار خودشان پایان دادند.

امروز سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی متاثر از روندبازار سرمایه به ده میلیون و ۹۳۸ هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته ۲۱ هزار تومان افزایش قیمت معادل ۰٫۱۹ درصد داشته است.

ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت امروز به شش میلیون و ۵۶۲ هزار تومان و ارزش ۳۰ درصد سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به سه میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید.

از طريق
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا