اقتصادی

ارزش سهام عدالت امروز ۹ آبان ۱۴۰۱ / رشد در سه روز متوالی

آخرین قیمت سهام عدالت ۴۹۰ و ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۹ آبان ۱۴۰۱ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

به گزارش روند بازار به نقل از نبض بازار، شاخص کل بورس در پابان معاملات امروز دوشنیه نهم آبان با بیش از ۱۵هزار و ۳۶۸واحد افزایش توانست سطح یک میلیون و ۲۶۹هزار واحدی را پس بگیرد.

شاخص هم وزن نیز با ۴هزار ۵۷۴ واحد رشد همراه بود.

ارزش معاملات خرد نیز نهایتا به حدود ۲هزار و ۳۴۰میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها ۴۸ میلیارد میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

درازکح با ۴۸، فارس با ۲۱ و خبنیان بازگشایی شده با ۱۲ میلیارد تومان بیشترین ورود و بپاس با ۲۵، شپنا با ۱۶ و خصدرا با ۱۳ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

در میان صنایع نیز گروه مواد و محصولات شیمیایی با ۴۸ میلیارد تومان بیشترین ورود و گروه بیمه و صندوق بازنشستگی با ۲۸ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به نام خود زدند.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۷ میلیون ۶۹۴ هزار و ۹۲۳ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۹ آبان ۱۴۰۱

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (نهم آبان ۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۳۹ تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا