بورس

ارزش سهام عدالت امروز ۹ شهریور چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند منفی بازار سهام قرار گرفت و به ۱۲ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسید. 

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز،امروز روند بازار سرمایه ریزشی بود و شاخص کل با اصلاح مواجه شد. روز گذشت هم روند بازار به همین شکل بود. امروز ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند منفی بازار سهام قرار گرفت و به ۱۲ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان رسید.

همچنین امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت که هنوز تصمیمی برای نحوه فروش آن در نظر نگرفته شده است به هفت میلیون و ۳۳۴ هزار تومان رسید. همچنین ارزش ۳۰ درصد سبد ۵۳۲۱ هزار تومانی به سه میلیون و ۶۶۷ هزار تومان رسید.

روند بازار سهام امروز چگونه بود؟

امروز شاخص کل بورس با ۲۷ هزار واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد قرار گرفت و حدودا دو درصد افت را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم امروز هفت هزار واحد مفی و حدودا یک و نیم درصد افت در کانال ۴۴۶ هزار واحد قرار گرفت. با وجود روند منفی بازار اما ارزش معاملات امروز نسبت به روز گذشته با رشد همراه شد و به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز گروه خودرو و نفتی بیشترین نماد منفی را داشتند. در نمادهای گروه شیمیایی هم کمتر نمادی به چشم می‌خورد که روندی مثبت داشته باشد بوعلی یکی از بزرگان این گروه امروز تحرکات مثبتی را ثبت کرد. گروه فلزات اساسی هم امروز نامتعادل و منفی بود. فولاد و فملی  هم با عرضه شدید خود کلیت بازار را با چالش رو به رو کردند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا