اقتصادی

ارزش سهام عدالت امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

امروز سه‌شنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۱)، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۱۹ تومان رسید.

به گزارش روند بازار، با افزایش شاخص کل بازار بورس، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ به ۱۲ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

بر اساس گزارش جماران، امروز سه شنبه (۱۰خرداد ۱۴۰۱)، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۱۹ تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۵۳۲۰ واحد افزایش در ارتفاع ۱٫۵۴۲٫۷۰۰ و شاخص هم‌وزن در ارتفاع ۴۲۸٫۳۱۲ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس ۳۴۰۱ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۶۱۲۳ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار شپنا، فملی،شبندر، پارسان،شتران، نوری،شبریز بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار فرابورس فغدیر،آریا، کزغال، خدیزل، شگویا، غصینو،شبصیر بوده است. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ارزش این سهام ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۲ میلیون و۱۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا