بورس

ارزش سهام عدالت ۲۴ مرداد چقدر شد؟

سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت امروز با توجه به روند صعودی بیشتر نمادهای بازار سهام به ۱۲ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز با تحرکات صعودی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس امروز تا مرز ۱٫۵ میلیون واحدی حرکت کرد و به یک میلیون و ۴۹۹ هزار واحد رسید. شاخص در پایان بازار ۱۹ هزار واحد مثبت و ۱٫۳۰ درصد رشد را ثبت کرد.

شستا، فارس و شپنا ازز تاثیرگذارترین نمادهای مثبت بازار امروز بودند. بیشترین تراکنش هم برای سپید، برکت و شستا ثبت شد.

در بازار امروز گروه دارویی با گرایش‌های مثبت داد و ستد شدند. امروز نمادهای گروه شمیایی، چندرشته‌ای صنعتی از جمله گروه‌های سبزپوش بازار بودند. همچنین در پایان بازار امروز شاهد رشد برخی از گروه‌های کوچک بازار بودیم.

سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت امروز با توجه به روند صعودی بیشتر نمادهای بازار سهام به ۱۲ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان رسید. این رقم نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان بیشتر شده است و رشد ناچیزی را سبد ۵۳۲ هزار تومانی ثبت کرده است.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت هم به هفت میلیون و ۳۲۲ هزار تومان رسیده است. همچنین ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۶۶۱ هزار تومان رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا