اجتماعی

متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای رتبه‌بندی معلمان ثبت‌نام کنند

کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۷ خود اعلام کرد: متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌‌بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir، ثبت‌نام خود را انجام دهند.


به گزارش روند بازار به نقل از فارس، کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۷ خود اعلام کرد: متقاضیان ارزیابی حرفه‌ای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌‌بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و ماده ٢ آیین‌نامه اجرایی آن، به اطلاع جامعه معلمان می‌رساند ثبت‌نام از متقاضیان ارزیابی حرفه‌‎ای از طریق سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه‌ بندی معلمان در پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir میسر است. متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

معلمان شاغل و بازنشسته و اعضای هیأت علمی شاغل دانشگاه فرهنگیان یا بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های علوم تربیتی، مشاوره و روانشناسی که آشنا به فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای انضباط کاری، تحلیل‎گر و دارای روحیه استدلال، پاسخگو نسبت به عملکرد، مسؤولیت‌‎پذیر، دارای توانایی در نگارش و مهارت‌‎های نوشتاری و صبور و دارای سعه صدر هستند، می‌‌توانند برای شرکت در دوره تربیت ارزیاب رتبه بندی معلمان ثبت نام کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا