کسب و کار

از افکار فقیرانه خلاص شدم و به ثروت رسیدم

در این کره خاکی به اندازه کافی برای همه پول وجود دارد پس نباید به کم داشتن آن قانع باشید. برای میلیونر شدن حتماً باید افکار افراد فقیر را کنار بگذارید، من با این نگرش کسب و کار خود را در حوزه ی سنگ شروع کردم و این مقدمه ای شد برای میلیاردر شدن من.

سنگ گرانیت

برای نمای داخلی و بیرونی ساختمانها از انواع تجهیزات مانند سنگ گرانیت سرامیک، پارکت و سنگ ساختمانی استفاده می کنند که هر کدام مزایای و کارآیی خاص خود را دارند.

از آنجایی که تنوع بالا انواع سنگهای ساختمانی گرانیت در بازار زیاد است، طی سالهای اخیر میزان تقاضا برای خرید آنها و استفاده جهت نماسازی رو به افزایش است که به همین علت قصد داریم به معرفی بهترین مدلهای تولیدی بپردازیم.

بکارگیری سنگ طبیعی یا مصنوعی در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمانهای تجاری، مسکونی و اداری مزایای زیادی دارد اما در انتخاب این محصولات چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

از گذشته تا به امروز انواع سنگهای ساختمانی یکی از پرکاربردترین مصالح برای ساخت خانه های مسکونی و تجاری به شمار می آیند که تنوع بی نظیری بر اساس رنگ، کیفیت و قیمت دارند.

در یک دسته بندی کلی سنگهای تولیدی در دو گروه سنگ مصنوعی و طبیعی قرار می گیرند که هر کدام کارآیی و فاکتورهای کیفی منحصر به فرد خود را دارند که سبب شده بکارگیری آنها در صنایع ساختمانی همواره پرکاربرد باشد.

سنگ باریت

باریت یک ماده معدنی است که از سولفات باریم (BaSO4) تشکیل شده است و نام خود را از کلمه یونانی “barys” دریافت می کند که به معنی “سنگین” است، این نام در پاسخ به وزن مخصوص بالای سنگ باریت یعنی ۴.۵ است که برای یک ماده معدنی غیر فلزی استثنایی است. باریت به دلیل وزن مخصوص بالایی که دارد برای طیف گسترده ای از مصارف صنعتی، پزشکی و ساختمانی مناسب است و همچنین به عنوان سنگ معدن اصلی باریم عمل می کند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

باریت اغلب به صورت سفت شدگی ها و بلورهای پر کننده خلا در رسوبات و سنگ های رسوبی وجود دارد و به خصوص به عنوان پر کننده رگه ها در سنگ آهک و دولوستون معمول است. در جاهایی که این سنگ های کربناته به شدت هوازده شده اند، گاهی اوقات در تماس خاک و بستر تجمع زیادی از این ترکیب وجود دارد. بسیاری از معادن باریت تجاری از این ذخایر باقیمانده تولید می شوند.

سنگ باریت

سنگ

سنگ باریت طبیعی (سولفات باریم) سالهاست که به عنوان یک عامل وزن دهنده در سیالات حفاری استفاده می شود. باریت درجه حفاری اغلب از سنگ معدنی حاوی سولفات باریم یا از یک منبع واحد یا با مخلوط کردن مواد از چندین منبع تولید می شود. این ماده ممکن است حاوی مواد دیگری غیر از ماده معدنی سولفات باریم باشد به همین دلیل ممکن است رنگ آن از سفید مایل به خاکستری یا قهوه ای قرمز متفاوت باشد. استفاده از باریت در صنعت حفاری موجب می شود گل‌ های با چگالی بالا که حاوی باریت هستند به سمت پایین ساقه مته پمپ ‌شوند، از طریق مته خارج ‌شوند و به سطح بین ساقه مته و دیواره چاه بازگردند. باریت سفید یک ماده معدنی حاوی سولفات باریم است که معمولا به صورت بلورهای بزرگ یا به صورت سنگدانه های روزت شکل می گیرد. با توجه به فراوانی باریت سفید در اکثر نقاط جهان و همچنین ویژگی های خاص آن، این ترکیب در صنایع مختلف کاربرد فراوانی داشته است.

سنگ

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا