کسب و کار

از توانایی هایم برای زندگی شاد بهره بدم

شما باید به خودتان پاسخگو باشید که چگونه در زندگی از توانایی هایتان استفاده کرده ‌اید. هرچه از توانایی ها و استعدادهایتان بیشتر استفاده کنید، موفق تر و در نتیجه شادتر و ثروتمندتر خواهید بود و این یکی از اصول ثروتمند شدن است.در واقع استعداد شماست که جایگاه شما را در آینده می ‌سازد. از این رو من مهارتها و توانایی هایم را در کسب و کار زیر بکار بستم و در عرض یکسال ثروتمند شدم.

طی دسته دار مخزن دار

یکی از پرکاربردترین تی هایی که برای نظافت و شستشوی کف ساختمانها و سطوح مورد استفاده قرار می گیرد طی دسته دار مخزن دار می باشد که قیمت  این تی با توجه به مارک، سایز تی، طراحی خاص تی و میزان مرغوبیت تی ها متفاوت می باشد. این محصول که دارای مخزن می باشد به دلیل قدرت جذب فراوان آب یک محصول با عملکرد بالا برای خانمها به حساب می آید و بهترین و مرغوب ترین نمونه های تی های ماکارونی با دسته هایی از جنس ورق استیل است. این تی ها دارای سرهایی می باشند که به راحتی قابل تعویض و تغییر می باشند و با فشار دادن دکمه ای که روی تی قرار گرفته شده است، می توانید قست ماکارونی و حوله ای محصول را به منظور شستشو جدا کنید.

طی دسته دار چرخشی

برای تهیه این محصول و اطلاع از قیمت طی دسته دار چرخشی نیاز است تا با کاربرد و مزایای آن به خوبی آشنا شوید برای مثال از مهم ترین ویژگی های این محصولات عدم نیاز به جابه جایی تی برای شستشو و استفاده مجدد از آن است. تی چرخشی و سطل مخصوص آن این امکان را فراهم میکنند تا پس از کثیف شدن تی، بدون نیاز به جابه جایی آن به محلی دیگر، با قرار دادن تی درون سطل و چرخش سریع، آلودگی ها و آب اضافی تی گرفته شده و آماده استفاده مجدد است. فضای مورد نیاز برای نگه داری این محصول بسیار کم بوده ولی کاربرد بسیار زیادی دارد این موارد یکی از اصلی ترین مزایای تی های چرخشی است چرا که باعث تسریع فرایند شستشو می شود.

طی دسته دار چرخشی

طی دسته دار ماکارونی

طی دسته دار ماکارونی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از این تیها را می توان به نوع مخزن دار اشاره کرد و این تی دارای محفظه ای باریک بوده که بر روی دسته نصب می شود و با پاشیدن آب بر روی سطح و با کشیدن پد آن سطح مورد نظر را تمیز و پاکیزه می کند. تی ماکارونی یکی از ابزارآلات مهم در نظافت به شمار می رود که همراه با انواع جارو نظیر جاروبرقی شارژی به طور گسترده ای در هنگام نظافت اماکان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به گفته ی پیامبران ما نظافت نشانه ی ایمان است که می بایست در زندگی روزمره خود مد نظر قرار داد. تولید تی ماکارونی در کشور رونق چشمگیری داشته و افراد زیادی اقدام به تولید آن پرداخته اند و با پیشرفت فناوری و بروز شدن تکنولوژی مدلهای جدید و با کارایی بیشتر در بازار مشاهده می شوند.

طی دسته دار ماکارونی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا