کسب و کار

از پولدار و ثروتمند شدن چه می دانید؟

تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که از ثروتمند شدن چه می دانید، آیا در این خصوص تلاشی کرده اید؟

هر کاری اصول و روش های خاص خود را دارد، برای پولدار شدن هم باید راه و روش آن را بلد باشید، انتخاب راهی درست برای کسب درآمد بسیار مهم است، اگر شما راه مناسبی را در نظر ندارید پیشنهاد ما به شما فعالیت در حوزه غلات برنج است چراکه سود بالایی دارد، در زیر به چند نمونه محبوب آن اشاره کرده ایم.

برنج شمال

این برنج از عطری بی نظیر برخوردار بوده که پس از پخت عطر آن ها دو برابر می شود و هم چنین در حالت کلی برنج شمال دارای اندازه ای ریز بوده که بیشتر به صورت سفید و یا کرمی کم رنگ می باشند که پس از پخت اندازه آن ها کشیده تر و درشت می شود.

از ویژگی‌ های مهم این نوع برنج شمال این است که پس از پخت برنج بسیار نرم بوده و این نرمی آن ها تا چند ساعت بعد ادامه پیدا می کند و دچار سفتی نخواهد شد و به همین دلیل اکثر رستوران ها و هتل ها اقدام به خریداری این نوع برنج می نمایند.

پخت برنج شمال را می توان به دو روش کته و یا آبکش انجام داد.

برای پخت این برنج بهتر است روش کته را انتخاب نمود،زیرا در پخت برنج به روش کته عطر و طعم برنج از بین نخواهد رفت و بسیار خوشمزه می گردد اما در روش آبکش مقداری از خواص و عطر برنج از طریق آبی که ریخته می شود از بین می رود.

برنج شیرودی

برنج شیرودی خوشپخت ممتاز را می توان به صورت کته و آبکش شده مصرف کرد، همچنین از برنج شیرودی برای تهیه انواع پلو و چلو استفاده می شود، به عبارت دیگر هیچ گونه ممنوعیتی برای پخت و مصرف برنج شیرودی وجود ندارد، در واقع یکی از ویژگیهای برنج خوشپخت و ممتاز این است که می توان آن را به اشکال مختلف طبخ نمود.

در ادامه لازم است، خاطر نشان شود، از آنجا که برنج اصل شیرودی ممتاز نسبتاً دانه درشت است و بعد از پخت به خوبی ری می کند، ظاهری مجلسی دارد و به همین علت همواره برای تهیه چلو کباب، چلو جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ و غذاهایی از این قبیل استفاده می شود.

برنج شیرودی

برنج گلستان

همانطور که گفتیم، برنج گلستان و انواع دیگر خواص بسیاری برای بدن انسان دارد که برنج عنبربو درجه یک و عالی، یک غذای با طراوت و سم زدایی است که با یک اثر قابض، اگر روشن باشد، یا محرکی برای تخلیه روده است، به ویژه در نسخه اصلی آن مصرف می شود و حتی از نظر فیبر غنی تر است.

وجود پروتئینهای موجود در برنج باعث می شود برنج حتی برای افرادی که سلیاک دارند یا از عدم تحمل گلوتن و برخی بیماریها ی کلیوی رنج می برند، با خیال راحت مصرف شود، به دلیل عملکرد خفیف پایین آورنده فشار خون، برای کسانی که مشکلات قلبی، فشار خون بالا، ادم و سیروز کبدی دارند نیز توصیه می شود.

برنج گلستان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا