اجتماعی

استان البرز فردا تعطیل شد

دستگاه‌های اجرایی، مدارس و بانک‌های استان البرز به جز شعب مرکزی فردا چهارشنبه ۴ خردادماه تعطیل است.

به گزارش روند بازار، امیر جاویدپور گفت: در جلسه کارگروه اضطراری که شهرستان کرج برگزار شد، با توجه به تداوم آلودگی هوا، فردا چهارشنبه ۴ خردادماه تمامی ادارات و مدارس تعطیل اعلام شد.

به نقل از تسنیم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: بر این اساس تمامی مراکز دولتی، بانک‌ها به جز شعب مرکزی و همچنین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به جز امتحانات پایه دوازدهم تعطیل است و آموزش به صورت مجازی برقرار می‌شود.

به نقل از ایرنا، کیفیت هوای تهران هم اکنون با شاخص ۵۰۰ در شرایط خطرناک قرار دارد.

به نقل از همشهری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورت افزایش شاخص آلودگی هوا، تعطیلی فردای تهران تا عصر اعلام شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران: با توجه به اینکه احتمال کاهش شاخص آلودگی هوا در فردا کم است، پیشنهاد می‌کنیم استاندار تهران امروز تا ساعت ۶ عصر رصد را انجام داده و اگر آلودگی کاهش پیدا نمی‌کند، تعطیلی فردا را اعلام کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا