اجتماعی

جزئیات استخدام در فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان، ۵۰۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان خوزستان در مشاغل کارشناسی و زیرکارشناسی (اپراتوری، کارمندی و تعمیرکاری) استخدام خواهد کرد. مهلت ثبت نام از ۲۰ تا ۲۷ مهر ماه امسال است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت‌های خصوصی هر از چند گاهی برنامه‌های استخدام خود را اعلام می‌کنند. این بار شرکت فولاد خوزستان واقع در شهر اهواز در نظر دارد تعداد ۵۰۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان خوزستان در مشاغل کارشناسی و زیرکارشناسی (اپراتوری، کارمندی و تعمیرکاری) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و مهارتی، معاینات طب صنعتی و گزینش، مطابق قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی انتخاب کند.

مهلت ثبت‌نام برای این استخدام از ۲۰ تا ۲۷ مهر امسال است.

زمان مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه ۱۵ تا ۱۹ آبان ماه، زمان رفع نواقص ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه، زمان برگزاری آزمون کتبی ۲۷ تا ۲۸ آبان ماه، زمان اعلام نتایج آزمون کتبی هفته سوم دی ماه، زمان مصاحبه، معاینات طب صنعتی و … ۲۵ دی ماه تا ۵ اسفند ماه و زمان پذیرش نهایی و انجام مراحل اداری ۱۰ اسفند ماه تا ۲۸ اسفند ماه امسال است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا