کسب و کار

استخدام پرستار نوزاد در منزل و پرستار بچه از سپید گستر

بیش از نیمی از بانوان امروزی شاغل ‌اند و نمی‌ توانند همانند گذشته تمام وقت خود را صرف مراقبت و تربیت کودکان کنند، والدین می ‌توانند برای مراقبت و نگهداری از فرزندشان از پرستار کودک کمک گرفته و درخواست پرستار نوزاد و کودک در منزل را از مراکز معتبر خدمات پرستاری بدهند.

در این مطلب به بررسی استخدام پرستار نوزاد در منزل و پرستار بچه از سپید گستر می ‌پردازیم.

چطور به پرستار کودک و نوزاد اعتماد کنیم؟

برخی از افراد نگران حضور پرستار غریبه در منزلشان و سپردن کودک به پرستاران هستند که بسیار منطقی است، در صورتی که پرستار کودک را از مراکز مجاز و معتبر استخدام کنید دیگر نگران این موضوع نخواهید بود، چرا که تمامی پرستاران فعال در مراکز خدمات پرستاری افراد مطمئن و آموزش دیده‌ای هستند که می ‌توانید با خیالی آسوده مراقبت و نگهداری از فرزندتان را به آن ها بسپارید.

همچنین شما می ‌توانید در منزلتان دوربین مدار بسته و ضبط صوت نیز قرار دهید تا کنترل بیشتری بر رفتار و گفتار پرستار داشته باشید، در صورت استفاده از دوربین مدار بسته و ضبط صوت حتماً پرستار را در جریان قرار دهید.

پرستار نوزاد و بچه در منزل

پرستار کودک در غیاب والدین به مراقبت و نگهداری از نوزاد و کودک در منزلشان می ‌پردازد، البته پرستار کودک سپید گستر باید فردی متخصص، با تجربه و آموزش دیده باشد که اصول اولیه روانشناسی کودکان را بشناسد و با اخلاقی قاطع و به دور از خشم به تربیت نوزاد و کودک بپردازد.

مصاحبه با پرستار بچه و نوزاد

همانگونه که اشاره کردیم بهتر است که پرستار بچه را از مراکز خدمات پرستاری معتبر استخدام کنید که منعی برای حضورشان در منزل تان وجود نداشته باشد و با خیالی آسوده نوزاد و کودک خود را به پرستار بسپارید.

برای انتخاب و استخدام بهترین پرستار که با شرایط شما و کودک تان سازگاری بیشتری داشته باشد می‌ توانید با پرستارهای معرفی شده توسط مرکز پرستاری یک یا چند جلسه مصاحبه داشته باشید.

درمصاحبه از پرستار در رابطه با سابقه کاری و تجربه‌ اش در نگهداری از نوزاد و کودک در منزل سؤال کنید، درباره اینکه چرا پرستاری از کودک و نوزاد را انتخاب کرده؟

چه مهارت‌ ها و تخصصص هایی در زمینه مراقبت و نگهداری از کودک دارد؟

بپرسید در صورتی که کودک به حرف ‌های پرستار گوش ندهد پرستار چه واکنشی نشان می‌ دهد؟

خواسته پرستار از والدین چیست و چه میزان حقوقی را پیشنهاد می ‌دهد؟

امکان استخدام پرستار کودک به صورت آزمایشی وجود دارد؟

بله شما می ‌توانید پرستاران را در بازهٔ زمانی ۲ هفته تا ۲ ماه به صورت آزمایشی استخدام کنید، به این نکته توجه کنید که امکان وابستگی کودک به پرستار وجود دارد و تعویض زیاد پرستاران ممکن است موجب آزار و اذیت کودک تان شود، برای آشنایی بیشتر با پرستار و آشنا کردن کودک با پرستار چند جلسه با پرستار بگذراید، در طول جلسات رفتار پرستار با کودک را بررسی کنید.

  • دقت کنید که آیا پرستار فردی منظم است؟
  • ورود و خروج پرستار در ساعات صحیح انجام می ‌شود؟
  • پرستار مؤدب است؟
  • چگونه با کودک برخورد می ‌کند؟
  • آیا پرستار صبور و مهربان است؟
پرستار بچه

ویژگی‌ های پرستار نوزاد و کودک خوب

پرستارانی که از مراکز خدمات پرستاری استخدام می‌ کنید افراد موجهی بوده که از سلامت کامل روان و جسم برخوردارند، پرستار نوزاد خوب فردی است که علاوه بر داشتن تجربه و تخصص در زمینه نگهداری از نوزاد و کودک دارای ویژگی ‌هایی که در ادامه عنوان می ‌کنیم نیز باشد.

پرستار نوزاد و کودک خوب فردی دارای شخصیت موجه، خلاق، صبور، هنرمند و مهربان است که با اصول اولیه روانشناسی کودک آشنایی داشته و به نگهداری از کودک نیز علاقه مند است، پرستار خوب نوزاد فردی مثبت اندیش با روحیه قویست که می‌ تواند ارتباط خوبی با کودک داشته باشد، محیط امنی برای کودک فراهم کرده و از طریق بازی موجب ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس در کودک شود.

توجه به سن پرستار و کودک

برای استخدام پرستار نوزاد و کودک به سن پرستار توجه کنید، معمولاً پرستارانی که تجربه مادری داشته ‌اند برای مراقبت و نگهداری از نوزادان مناسب ‌ترند، چرا که تجربه حل مسائل در بحران را می ‌دانند، برای کودکان می‌ توانید پرستاران جوان تر که تجربه، سابقه و تخصص‌های لازم برای نگهداری کودک دارند را استخدام کنید.

از تحصیلات پرستار کودک اطلاعات کافی کسب کنید.

پرستارانی که تحصیلات مرتبط با پرستاری و روانشناسی کودک دارند، پرستارانی که در دانشگاه رشته ‌های پرستاری، روانشناسی کودک و کودک یاری و… خوانده ‌اند برای مراقبت و نگهداری از کودکان مناسب تر هستند.

چرا برای نوزاد و کودک مان نیاز به پرستار در منزل داریم؟

در صورتی که والدین نوزاد و کودک هر دو شاغل باشند و امکان مراقبت و رسیدگی به نوزاد و کودک را به صورت تمام وقت نداشته باشند، می‌توانند برای نوزاد و کودکشان پرستار استخدام کنند، با استخدام پرستار کودک والدین با خیالی آسوده به کار می ‌پردازند، وقت آزاد برای تفریح برایشان به وجود می ‌آید، از تربیت کودشان توسط پرستار متخصص و حرفه‌ ای مطمئن می ‌شوند.

استخدام پرستار برای کودکان چند قلو یا مبتلا به بیماری ‌های خاص همچون اتیسم به مادران کمک بیشتری می ‌کند.

وظایف پرستار کودک و نوزاد چیست؟

پرستار نوزاد و کودک علاوه بر ویژگی‌ هایی که قبلاً عنوان کردیم دارای وظایف مشخصی هستند که در ادامه به توضیح آن‌ ها می ‌پردازیم.

پرستار موظف به مراقبت فیزیکی از نوزاد و کودک است، پرستار وظیفه دارد کودک را به دستشویی برده و پوشک نوزاد را عوض کند، غذا دادن به نوزاد و کودک، پوشاندن لباس‌ های مناسب، بازی با کودک و نوزاد، خواندن شعر و کتاب، کمک در درس ‌ها از دیگر وظایف مهم پرستار کودک و نوزاد در منزل است.

مهم‌ترین و اصلی ‌ترین وظیفه پرستار نگهداری و مراقبت از کودک در منزل است، سپردن کارهای خانه از جمله نظافت منزل، آشپزی، خرید و… برعهده پرستار کودک نیست، در صورتی که شما این موارد را از پرستار انتظار داشته باشید علاوه براینکه باید میزان حقوق بیشتری برای پرستار در نظر بگیرید، ممکن است پرستار نتواند به خوبی از تربیت فرزندتان بر بیاید در نتیجه نباید انتظارات بیش از حدی از پرستار داشته باشید.

پرستار کودک

پرستار بچه از والدین چه انتظاری دارد؟

همانطور که پرستار موظف است در منزل شما از قوانین و فرهنگ حاکم بر منزل تان تبعیت کنید شما نیز موظف به رعایت حقوق پرستار فرزندتان بوده و باید به نیازهای پرستار توجه کنید.

پرستار کودکتان را درک کنید، ممکن است برای کاری نیاز به مرخصی ماهانه داشته باشد، به عقاید پرستارتان احترام بگذارید، وظایف پرستار را در جلسه مصاحبه کاملاً شرح داده و با احترام و اخلاق خوب با پرستار رفتار کنید.

هزینه و قیمت پرستار نوزاد در منزل

هزینه پرستار بچه در منزل به ساعت کاری حضور پرستار، مهارت ‌ها و تخصص‌ های پرستار و نیازهای شما از پرستار فرزندتان بستگی دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت استخدام پرستار نوزاد در منزل و پرستار کودک از سپید گستر با شماره‌ های درج شده در صفحه تماس بگیرید.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر

توجه کنید هر خانمی برای مراقبت و نگهداری از کودکتان مناسب نیست، استخدام پرستار کودک را از مراکز معتبر خدمات پرستاری انجام دهید، مرکز سپید گستر یکی از بهترین مراکز پرستاری در شهر تهران است که می ‌توانید با خیالی آسوده با استخدام پرستار از این مجموعه بپردازید.

تمام پرستارانی که در مرکز سپید گستر sepidgostar.com فعال‌ اند دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند، این افراد گزینش اخلاقی شده، دوره‌ های آموزشی و پرستاری را گذرانده و دارای سوابق و تجربه هستند، پرستاران مرکز ما افراد متخصصی هستند که در زمینه نگهداری و مراقبت از کودک مهارت و تخصص نیز دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا