اقتصادی

اسقاط ۶۰ هزار دستگاه خودرو فرسوده از ابتدای امسال

رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل با اشاره به اسقاط ۶۰ هزار دستگاه خودرو فرسوده از ابتدای امسال ابراز امیدواری کرد رکورد اسقاط خودروهای فرسوده در این سال زده شود.

به گزارش روند بازار، رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: خوشبختانه مشوق‌های خوبی برای اسقاط خودروهای فرسوده در آیین‌نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو در نظر گرفته شد که هم برای مراکز اسقاط و هم دارندگان خودرو جاذبه دارد.

مهران سالاریه افزود: امسال ۶۰ هزار خودروی فرسوده از چرخه ترافیک خارج شده است و سال گذشته نیز بیش از ۷۲ هزار دستگاه خودرو اسقاط شد که بدین ترتیب در عمر کوتاه شکل‌گیری ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل حدود ۱۳۰ هزار خودرو فرسوده را اسقاط کردیم.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال رکورد سال ۱۳۹۳ که ۳۳۰ هزار دستگاه اسقاط بود را بزنیم و به مرز ۵۰۰ هزار دستگاه برسیم.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکید کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای خودروهای برقی و استفاده از آن در حمل و نقل عمومی داریم که آغاز شده است.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا