کسب و کار

اسکافلد و سولجر درجه یک نخر!

اسکافلد و سولجر درجه یک را ارزان بخر!

به تازگی گروه تولیدی فروشگاه بنیامین که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های صنعتی فعال در حوزه قالب بتن و ابزارآلات ساختمانی شناخته می شود ادعای عجیبی کرده است. فروشگاه بنیامین، مدیریت مجموعه ادعا کرده است که: ما توانایی تولید انواع سولجر و قالب فلزی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را داریم.

برخی از رقبای بنیامین و دیگر فعالان این حوزه نیز به قیمت فروش پایین فروشگاه بنیامین نسبت به بازار اذعان دارند، اما در کیفیت در حال رقابت هستند. بنابراین ما بیشتر این موضوع را پیگیری کردیم تا به صحت این ادعای پرحاشیه را پی ببریم. در ادامه ابتدا به شناخت بنیامین می پردازیم و سپس سولجرهای تولیدی این مجموعه را مورد بررسی قرار می دهیم.

چرا از فروشگاه بنیامین اسکافلد بخریم؟

یکی از دغدغه های کارفرمایان با سابقه و حرفه ای، خرید اسکافلد و تجهیزات ساختمانی از یک تولیدی یا بنگاه معتبر است.کیفیت تولید بالا و کمترین قیمت نیز از دیگر مواردی هستند که بر روی انتخاب و خرید کارفرمایان برای پروژه خود تاثیر گذار است. در ادامه می خواهیم گروه تولیدی فروشگاه بنیامین را معرفی کنیم و دلایل خرید از این بنگاه تولیدی را با یکدیگر بررسی کنیم.

همچنین صادرات موفق به کشورهایی چون افغانستان، عراق و کشور های عربی حوزه خلیج فارس، افتخاراتی است که در کارنامه گروه تولیدی فروشگاه بنیامین جای دارد. از مهم ترین دلایل شهرت فروشگاه بنیامین، احترام به مشتری و رفع نیاز های آن از همه جوانب است. ارائه روش های سه گانه برای خرید قالب فلزی و ثبت سفارش دیگر محصولات نمونه ای از مشتری مداری مجموعه حرفه ای بنیامین است.

سولجر

بررسی کیفیت سولجر

در دیوار های بتنی با قطر زیاد یا سازه هایی که فشار هیدرواستاتیک زیادی وارد می کنند از ابزاری به نام سولجر استفاده می شود تا فشار جانبی مهار شود و نتیجه نهایی بتن، یک دست و صاف تشکیل شود. استفاده از سولجر برای افزایش کیفیت قالب بندی در ارتفاعات و سازه های با فشار زیاد توضیه می شود. سولجر قالب بندی ویژگی های مثبتی دارد که در ادامه به صورت موردی به آن می پردازیم.

  • استفاده از سولجر در ارتفاع، امنیت بیش تری را تامین می کند.
  • قابلیت جداسازی دارد.
  • شیره سیمان را به خود جذب نمی کند.
  • ساده ترین روش نصب را دارد.
  • قابلیت تکرار پذیری را دارد.
  • دوام زیادی دارد و از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه می باشد. یک بار هزینه کنید و تا همیشه استفاده کنید.

با بررسی مزیت های سولجر پی می بریم که استفاده از آن، درست است که هزینه های اولیه را افزایش می دهد، اما در نتیجه کیفیت و ماندگاری سازه را بالا می برد. همچنین استفاده مکرر از این ابزار باعث می شود تا صرفه اقتصادی نیز داشته باشد. حالا که با سولجر آشنا شدیم به بررسی کیفیت سولجر های تولید شده در بنیامین می پردازیم.

خرید تلفنی اسکافلد

در صورتی که قصد دارید به صورت تلفنی از بنیامین اسکافلد یا دیگر محصولات را سفارش دهید، باید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

  • شعبه اصفهان: ۹۱۴۰۴ ۰۹۱۴۰۴
  • شعبه تهران: ۹۱۳۰۹ ۰۹۱۲۰۹
  • شعبه اهواز: ۹۱۳۰۸ ۰۹۱۳۰۸

ساعت کاری و پاسخگویی کارشناسان فروش برای ثبت سفارش تلفنی نیز از ساعت ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر است. همچنین امکان پیگیری تلفنی وضعیت سفارش شما به صورت تلفنی نیز هست. بعد از ثبت سفارش و پرداخت فاکتور صادر شده برای اطلاع از وضعیت سفارش خود می توانید تماس بگیرید و وضعیت سفارش خود را جویا شوید.

سولجر

سفارش به صورت اینترنتی

پیشنهاد ما به شما ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی بنیامین است. زیرا محدودیت زمان ندارید و هر روز هفته و ۲۴ ساعته می توانید سفارش خود را ثبت کنید، همچنین می توانید از دیگر محصولات نیز دیدن کنید. نقد و بررسی محصولات را بخوانید و با دیدن نظرات دیگران، از سفارش خود اطمینان حاصل کنید.

سفارشاتی که به صورت اینترنتی و از فروشگاه اینترنتی قالب علیخانی ثبت می شوند از طریق پنل کاربری قابل پیگیری لحظه ای است. مشاهده تخفیف ها و اطلاع از جدیدترین اخبار صنعت ساختمان از دیگر خدمات رایگان بنیامین است که در سایت خود ارائه می کند. استفاده بدون محدودیت از خدمات بنیامین باعث شده است تا ما خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد کنیم.

مقایسه قیمت فروشگاه بنیامین با دیگران

به جرات می توان گفت با بررسی قیمت محصولات فروشگاه بنیامین و دیگر فعالین این حوزه، کمترین قیمت را در فروشگاه اینترنتی بنیامین پیدا کردیم. کمترین و بهترین قیمت محصولات تنها به دلیل حذف واسطه ها و فروش به صورت تولید به مصرف است که نتیجه آن بهترین قیمت شده است.

همچنین فروشگاه بنیامین مقالات و آموزش های متنوع در زمینه آهن آلات را برای کاربران خود تهیه کرده است. آموزش هایی از جمله، آموزش قالب بندی، آموزش ساخت قالب بتن و … برای کاربران تهیه شده است. برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه بنیامین می توانید به آدرس www.ghalebbenyamin.com مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا