اجتماعیدانش و فناوری

اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در اینستاگرام ممکن می‌شود

واتساپ ظاهراً می‌خواهد اشتراک‌گذاری استاتوس در اینستاگرام را ممکن کند. به‌نظر می‌رسد که با این ویژگی جدید می‌توانید استاتوس‌های واتساپ را به‌راحتی در استوری اینستاگرام منتشر کنید.

به گزارش روند بازار، واتساپ اغلب دیرتر از دیگر رقبا به ویژگی‌های جدید مجهز می‌شود. بااین‌حال، این پیام‌رسان می‌تواند به دیگر اپلیکیشن‌های متا مانند اینستاگرام دسترسی پیدا کند. به‌نظر می‌رسد که واتساپ درحال کار روی یکپارچه‌سازی استاتوس‌ها با استوری‌های اینستاگرام است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با چند کلیک، محتوای خود را در اینستاگرام بازتاب دهند.

براساس گزارش WABetaInfo، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی کاربران خواهند توانست استاتوس‌های خود را مستقیماً در استوری اینستاگرام منتشر کنند. واتس‌اپ اگرچه محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان است، اما گاه برای اضافه‌کردن یک ویژگی سال‌ها از رقیبی مانند تلگرام عقب می‌ماند. برای مثال، واتساپ پس از سال‌ها امکان ایجاد کانال را به پلتفرم خود آورد. بااین‌حال، این اپ مزیتی دارد که تلگرام از آن محروم است؛ واتساپ می‌تواند از امکانات شرکت مادر خود سودمند شود.

اشتراک‌گذاری استاتوس واتساپ در استوری اینستاگرام

هنوز کاملاً مشخص نیست که چرا متا روی پشتیبانی از به‌اشتراک‌گذاری استاتوس‌های واتساپ در اینستاگرام کار می‌کند، اما پس از به‌روزرسانی به نسخه بتای ۲.۲۳.۲۵.۲۰ در پلی‌استور، کاربران گزینه جدیدی برای ارتباط با حساب اینستاگرام را پیدا کردند. این گزینه جدید در تنظیمات و در بخش Status Privacy قرار دارد. این گزینه به شما امکان می‌دهد که استاتوس‌های واتساپ را مستقیماً در حساب اینستاگرام خود به‌صورت استوری‌ منتشر کنید. این ویژگی جدید هنوز درحال توسعه است، اما احتمالاً در به‌روزرسانی‌های بعدی این اپلیکیشن شاهد انتشار عمومی آن باشیم.

یکپارچه‌سازی دو اپلیکیشن محبوب متا می‌تواند واتساپ را از دیگر پیام‌رسان‌های رقیب متمایز کند. با این کار، دیگر نیاز نیست کاربران یک محتوا را به‌صورت دستی در چندین پلتفرم ارسال کنند. بااین‌حال، اگر مخاطبین شما در واتساپ و اینستاگرام مشترک باشند، این ویژگی ممکن است برایتان چندان مفید نباشد. البته هنوز جزئیات زیادی از این ویژگی در دسترس نیست و باید تا انتشار عمومی آن صبر کرد.

منبع : دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا