بورس

اعلام زمان آغاز به کار بورس / شنبه بورس فعال است؟

شنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ بود که بورس آخرین روز معاملاتی در سال ۱۴۰۰ را به پایان رساند. در سال ۱۴۰۱ بورس چه روزی بازگشایی می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از نبض‌بورس، در روز شنبه مورخه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ بورس آخرین روز معاملاتی خود در سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت و در این روز شاخص کل توانست با جهشی ۲۲ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد برسد.

با سبزپوشی بورس در روز‌های آخر سال گذشته، حالا سهامداران منتظر بازگشایی بورس در سال ۱۴۰۱ هستند.

بورس کی بازگشایی می‌شود؟


بورس از روز یکشنبه ۱ فروردین ماه تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ طبق روال تعطیلی‌های رسمی کشور، تعطیل می‌باشد و در این روز‌ها معامله انجام نشد؛ بنابراین اولین روز کاری بورس شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ می‌باشد.

با توجه به اینکه در هفته دوم فروردین تعطیلات رسمی نخواهیم داشت، فعالیت بورس تا روز چهارشنبه دهم فروردین ادامه دارد، اما روز شنبه ۱۳ فروردین طبق تقویم سراسری کشور، دوباره شاهد توقف فعالیت بازار سرمایه خواهیم بود. این بازار از ۱۴ فروردین دوباره کار خود را آغاز خواهد کرد؛.

بنابراین معاملات بورس مطابق با مقررات کلی کشور روز شنبه ۶ فروردین در جریان خواهد بود و بازار سرمایه برای روز شنبه باز خواهد بود و معاملات آن طبق روال همیشگی انجام می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا