اقتصادی

شرایط پیش فروش خودرو لاماری ایما

پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم پیش فروش لاماری ایما (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید. شرایط و قیمت پیش فروش لاماری ایما در ادامه ذکر شده است.

به گزارش روند بازار، بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ لغایت پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی این شرکت اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی sales.lamari.ir در بخش “استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

شرایط پیش فروش خودرو لاماری ایما

منبع
آخرین خودرو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا