اجتماعی

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ چه زمانی اعلام می‌شود؟

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ این هفته اعلام می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از دانشجو، علیرضا کریمیان، مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ این هفته در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود، زمان دقیق آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در روز‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم برگزار شد.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: نتایج اولیه در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد و از تعداد ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۵۰ هزار و ۴۲۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز نیز در چند نوبت تمدید شد.

کریمیان خاطرنشان کرد: پیش از این اعلام شده بود که مجموع ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ در دوره‌های مختلف (دوره‌های روزانه و غیرروزانه) ۱۳۶ هزار و ۷۸۶ نفر است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا