اجتماعی

مسافران بخوانند/ اعمال محدودیت جاده‌ای در روزهای یکشنبه و دوشنبه

روز پایانی تعطیلات است و بسیاری از مسافران در حال بازگشت از مقصدهای مسافرتی خود هستند. به گفته مرکز مدیریت راه‌های مازندران طی امروز و فردا محدویت تردد در کندوان و هراز اعمال می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روز پایانی تعطیلات است و بسیاری از مسافران در حال بازگشت از مقصدهای مسافرتی خود هستند. به گفته مرکز مدیریت راه‌های مازندران طی امروز و فردا محدودیت تردد در کندوان و هراز اعمال می‌شود.

طبق اعلام این نهاد، تردد انواع وسیله نقلیه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ خرداد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گفته مرکز مدیریت راه‌های مازندران، با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می‌شود.

براساس این اطلاعیه، آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا