اقتصادی

افتتاح ۴۱ هزار واحد مسکن ملی و مسکن مهر قبل از اتمام دولت دوازدهم

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از افتتاح ۴۱ هزار واحد مسکن ملی و مسکن مهر تا قبل از اتمام دولت دوازدهم و نیز اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان در مجلس خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، محمود محمودزاده در خصوص افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن و همچنین اتمام مسکن مهر که در برنامه افتتاح قبل از اتمام دولت دوازدهم است، گفت: در ماه جاری (خرداد ۱۴۰۰) در مجموع بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی و مسکن مهر در کشور افتتاح می‌شود. همچنین در برنامه است ۴۱ هزار واحد مسکن ملی و مسکن مهر طی ماه‌های خرداد، تیر و مرداد و تا قبل از اتمام دولت دوازدهم به افتتاح برسند.

بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی احداث ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور آغاز شده است.

محمودزاده همچنین در خصوص تازه‌ترین خبرها درباره اصلاح قانون نظام مهندسی که مدت‌هاست برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: تجدیدنظر در قانون نظام مهندسی ساختمان توسط نمایندگان مجلس به شکل طرح، اعلام وصول شده است. کمیسیون عمران مجلس در این باره چندین جلسه برگزار کرده و تجدیدنظر در قانون در جریان بررسی نمایندگان مجلس است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا