اقتصادی

افت شاخص‌ در دقایق ابتدایی بازار بورس

در دقایق ابتدایی بازار بورس با افت شاخص ها همراه بود. شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ با افت ۱۱ هزار و ۹۱۸ واحدی به یک میلیون و ۲۲۲ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از مهر، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۰ هزار و ۴۶۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۴ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۸درصدی مواجه شد.
آخرین قیمت ۷۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۱۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
نمادهای شپنا، شستا، شتران، خودرو، خساپا، شبندر و فملی در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای چخزد، سپیدار، ذوب، وسپهر، کرمان، زملارد وآریا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۳۹۷۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۲۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۳۴۰ واحدی به ۴۳۴ هزار و ۲۳۲ واحد رسید.

نمادهای شپنا و شتران بیشترین تأثیر مثبت بر شاخص و نمادهای فارس، فملی، نوری، کچاد و حکشتی بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا