کسب و کار

افراد ثروتمند بر روی ابداع و خلق ثروت می اندیشند

ذهن های متوسط به پول می اندیشند که مثلا چگونه امسال ۸۰ میلیون تومان کسب درآمد کنم اما ذهن ثروتمند روی ساختنِ ارزش تمرکز می کند که چگونه می توان مسائل مردم را حل کرد مسائلی از قبیل مشکلات و محرومیت ها یا آسایش و رفاه بیشتر.

پتو مسافرتی حوله ای

خوشبختانه امروزه بسیاری از تولید کننده ها توانسته اند انواع پتو مسافرتی حوله ای را به مرحله مثبت و عرضه برسانند که در ادامه به انواع آن می پردازیم. یک سری از این محصولات از جنس پتو پشمی هستند که گرما ی خوبی را می توانند به بدن بدهند البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که این پتو ها برای کودکان و افرادی که پوست حساسی را دارند مناسب نمی باشد و باید از کشیدن آن روی خودشان خود داری کنند.

تشک نمدی

یکی از مشخصه های تشک نمدی این می باشد که نباید دارای بافت نرم و انعطاف پذیری باشد بلکه باید بافتی منسجم داشته باشد زیرا این عامل باعث جذب گرما در تشک می شود.از این رو افرادی که دارای بیماریهای مفصلی هستند می توانند از تشک نمدی برای درد مفاصلشان استفاده نمایند همچنین از دیگر خاصیتهای این محصول این می باشد که رطوبت محیط را جذب می کند.

تشک نمدی

سوسیس گیاهی خانگی

با توجه به پیشرفتهایی که بشر کرده است و همچنین وجود تکنولوژیهای مدرن استفاده سوسیس گیاهی خانگی سویا خشک بدون گلوتن از غذاهای آماده ای فست است که بسیار در میان جوامع مختلف فوق العاده روند صعودی به خودش گرفت به طوری که این مهم جزو لاینفک وعده های غذایی مردمان دنیا قرار گرفته است یکی از معتبرترین و مهمترین فست فودیها و بعنوان ساندویچهای معتبر دنیا شناخته می گردد.

سوسیس گیاهی خانگی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا