اجتماعی

افزایش حقوق بازنشستگان خرداد اعمال می‌شود؟

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت است و همزمان با حقوق خردادماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش روند بازار، واریز حقوق بازنشستگان همزمان با حقوق خرداد ماه قطعی است؟

حجت‌الله عبدالملکی در گفتگو با مهر، گفت: این افزایش حقوق بعد از تصویب اطلاع‌رسانی شده و همزمان با حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

وی در مورد افراد جامانده و مستحق دریافت یارانه تصریح کرد: افراد جا مانده از سال‌های گذشته که یارانه‌ای به آنها پرداخت نمی‌شد، با مراجعه به وب‌سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام داده و در صورت تأیید نهایی یارانه اردیبهشت و خرداد را دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروهی از خانوارها نیز که قبلاً یارانه دریافت می‌کردند و در این مرحله جز دهک دهم محسوب شده‌اند، با دستور رئیس‌جمهور به مدت یک ماه پرداختی یارانه آنها انجام شده تا بعد از بررسی امکان برداشت فراهم آید.

عبدالملکی افزود: یک ماه فرصت بررسی و اعلام نتایج را به ما داده‌اند تا بعد از بررسی نهایی و اعلام وضعیت افراد معترض، امکان برداشت مبلغ اردیبهشت به این افراد داده خواهد شد.

وی از تکمیل طرح دامداری مصوب با همراهی شستا و سایر پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌آفرین خبر داد و اضافه کرد: با تأمین زمین قرار شد یک‌هزار واحد مسکن کارگری نیز در این استان احداث شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا