اقتصادی

افزایش حقوق کارمندان به کجا رسید؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شوراى شهر تهران درباره اخرین وضعیت رسیدگی به حقوق پرسنل شهرداری تهران توضیحاتی داد.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانى عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که افزایش حقوق کارمندان شهرداری تهران به کجا رسید و آیا پرونده آن بسته شده یا خیر؟ اظهار کرد: افزایش حقوق پرسنل شهردارى تهران در اولین بخش، نیازمندِ تصمیمات شورای حقوق و دستمزد شهرداری تهران و اخذ مجوز از مراجع بالاتر است.

وى ادامه داد: از ابتدای مدیریت شهری اقداماتی در این خصوص انجام شده که می‌توان به افزایش حق مسکن کارمندان رسمى، افزایش حق کارانه و ایجاد تغییرات در پرداخت اضافه کار کارمندان رسمی اشاره کرد، اما این مورد موجب نارضایتی کارمندان قراردادى شده زیرا سقف اضافه کاری قراردادی‌ها را کاهش دادند.

امانی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود در شهرداری به جای قرارداد یک ساله، قرارداد ۶ ماهه منعقد مى شود، گفت: قرارداد کارمندان شهرداری همیشه ١ ساله بوده و اگر ۶ ماهه است باید پیگیری شود؛ البته بستگی به تصمیم هیات مدیره دارد زیرا آن‌ها تابع مقرردات استخدامی شهرداری نیستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: ما و شهرداری دنبال این هستیم که مجوزی از سازمان امور استخدامى کشور دریافت کنیم تا کارمندان مشمول فوق العاده شغل بشوند زیرا سال گذشته برای برخی‌ها اعمال شد.

امانى بیان کرد: افزایش گروه تشویقی هم در دستور کار شورا و شهرداری برای کارمندان است که با گرفتن مجوز این کار انجام مى شود البته دولت هم قرار نیست بودجه‌ای پرداخت کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا