اجتماعی

افزایش دما در نیمه شمالی کشور از سه شنبه

کارشناس هواشناسی گفت: فردا جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود و سه شنبه با وزش باد گرم در سواحل خزر و اردبیل، دما افزایش می‌یاید.

به گزارش روند بازار، امین حسین نقشینه گفت: فردا دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد شد، اما در ارتفاعات غرب و جنوب غرب وزش باد و در نوار جنوبی کشور تندباد رخ می‌دهد و خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج و متلاطم خواهند بود.

به گفته کارشناس هواشناسی انتظار می‌رود از روز سه‌شنبه در ارتفاعات شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده رخ دهد، وزش باد گرم جنوبی برای استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به طور موقت موجب افزایش محسوس دما در روز سه‌شنبه خواهد شد.

از روز جمعه شاهد پدیده گردوخاک در کشور بودیم که امروز میزان گرد و خاک در کشور به ویژه در تهران کاهش یافت.

از روز چهارشنبه دوباره شاهد ورود پدیده گرد و خاک از کشورهای همسایه خواهیم بود که این پدیده کانون‌های محلی گرد و خاک را در برخی از شهرها فعال خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا