اجتماعی

افزایش روند ابتلا و فوتی‌های روزانه کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت، از افزایش روند ابتلا و فوتی‌های روزانه کرونا در کشور خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، روز دوشنبه در ارتباط زنده تلویزیونی، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی ۲۵۳۶ مورد جدید کرونا در کشور طی شبانه روز گذشته، گفت: تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر از جمعیت کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار بهبود یافتگان را ۱۸۶ هزار و ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: در شرایط کنونی، ۳۰۳۷ نفر از بیماران کرونا در وضعیت شدید و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی افزود: تا کنون یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۷۸ مورد تست تشخیصی در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت انجام شده است.

لاری، تعداد فوتی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: بر همین اساس، تا کنون ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر از هموطنان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا