بورس

کدام شرکت‌ها مجوز افزایش سرمایه دریافت کردند؟

با توجه به اطلاعات منتشر شده در سایت کدال کدام شرکت‌ها قصد افزایش سرمایه دارند؟ و مجوز افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها صادر شده است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته بازار سهام با روندی متعادل و صعودی بود. شاخص کل بورس در پایان بازار روز گذشته به یک میلیون و  هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن هم به کانال ۴۶۹ هزار واحد رسید.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در سایت کدال کدام شرکت‌ها قصد افزایش سرمایه دارند؟ و مجوز افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها صادر شده است؟

_ شرکت صنایع غذایی مینو شرق(غمینو) مجوز افزایش سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی خود معادل ۵۰ درصد از محل سود انباشته به علت اصلاح ساختار مالی دریافت کرد.

_ شرکت کاشی سرامیک پارس(کپارس) هم مجوز افزایش سرمایه ۱۲۱۳ درصدی خود را دریافت کرد. سرمایه جدید این شرکت به مبلغ ۱۶۳ میلیارد تومان است. افزایش سرمایه کپارس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به علت اصلاح ساختار مالی، در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی است.

_ شرکت شیمیایی رنگین( شرنگی) هم مجوز افزایش سرمایه ۱۱۳ درصدی خود را دریافت کرد. این شرکت به علت اجرای طرح و توسعه از محل سود انباشته افزایش سرمایه می‌دهد. سرمایه جدید این شرکت ۱۰ میلیارد تومان است.

_ شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان(ومهان) مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خود را از محل سود انباشته به علت جبران بخشی از مخارج سرمایه‌گذاری صورت گرفته را دریافت کرد. سرمایه جدید این شرکت ۲ هزار میلیارد تومان است.

_ شرکت باما(کاما) مجوز هم افزایش سرمایه ۲۷ درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها دریافت کرد. سرمایه جدید این شرکت هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا