بورس

۵ شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال پنج شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، پیش از شروع معاملات بازار سرمایه در هفته سوم بهمن ماه، پنج نماد بورسی اطلاعیه‌هایی را در مورد افزایش سرمایه در سایت کدال منتشر کردند.

پدرخش

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سامانه کدال شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران با نماد پدرخش، افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی از مبلغ ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۴۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان که از محل سود انباشته را ثبت کرد.

فولاژ

شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد فولاژ، در اطلاعیه‌ای از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۴۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته را نزد در تاریخ ۲۳ آذر ماه خبر داد.

دزهراوی

شرکت داروسازی زهراوی با نماد دزهراوی، در تاریخ ۱۰ دی ماه امسال افزایش سرمایه ۲۸ درصدی از مبلغ ۲۵۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل مطالبات و آورده نقدی را در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.

قشیر

طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال توسط شرکت تولیدی قند شیروان بجنورد با نماد قشیر، افزایش سرمایه ۱۳۶ درصدی خود را که از مبلغ ۳۳ میلیارد تومان به ۷۷ میلیارد و ۸۸۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در تاریخ ۲۴ مهر ماه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام داده بود را ثبت کرد.

غنوش

شرکت نوش مازندران با نماد غنوش، افزایش سرمایه ۱۸۶ درصدی از مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته را در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا