بورس

افزایش سرمایه چند نماد بورسی/ شرکتی با ۱۴۰۰ درصد افزایش سرمایه

بازار سهام با روندی مثبت و صعودی روز گذشته به کار خود پایان داد. امروز در سایت کدال خبر افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شده است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته بازار سهام با روندی صعودی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس دیروز در محدوده یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد قرار گرفت. نمادهای فولاد، پارس و فملی بیشترین تاثیر مثبت را در روند دیروز گذاشتند. اما کدام نمادها در روزهای آینده افزایش سرمایه می‌دهند؟

_ هیات مدیره مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان افزایش سرمایه۷۰۰ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.

_  شرکت تولید محور خودرو( خمحور) افزایش سرمایه ۱۴۰۳ درصدی خود را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، به مبلغ ۵۹۰ میلیارد تومان می‌دهد.

_شرکت بیمه اتکایی امین(اتکام) افزایش سرمایه ۲۸ درصدی خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان می‌دهد.

_ شرکت بیمه تعاون (وتعاون) افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی خود را از محل مطالبات و آورده نقدی می‌دهد. مبلغ افزایش سرمایه این شرکت ۳۵۰ میلیارد تومان است.

_شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران( سمگا) افزایش سرمایه ۱۲۲ درصدی خود را از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها می‌دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا