بورس

افزایش سرمایه «فجهان» تصویب شد

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان از به تصویب رسیدن افزایش سرمایه ۶۲ درصدی خود توسط هیئت مدیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری روند بازار به نقل از بااقتصاد، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با نماد معاملاتی فجهان اعلام داشت افزایش سرمایهاز مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۶۵۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. 

عرضه اولیه فجهان

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، بزرگترین عرضه اولیه امسال انجام شد. عرضه اولیه‌ای که در آن ۴ میلیارد سهم شرکت فولاد سیرجان با نماد «فجهان» در فرابورس به عموم عرضه شد.

معرفی شرکت

شرکت مجمتع جهان فولاد سیرجان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات فولادی به خصوص آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه یک میلیون تن آغاز کرد.

بزرگترین سهامدار این شرکت، گل‌گهر سیرجان است که حدود ۵۱ درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد. صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران هم به ترتیب با ۳۰٫۵ و ۱۲ درصد دیگر سهامداران عمده فجهان هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا