بورس

خبر مهم برای سهامداران فملی

شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی) با انتشار اطلاعیه‌ای آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، فملی با انتشار اطلاعیه‌ای آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰را منتشر کرد. در این جلسه فملی در خصوص افزایش سرمایه خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

فملی در دعوت‌نامه خود آورده است:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و DPM-IOP-00A-153 و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ دوم آذرماه ۱۴۰۰ شرکت کنند.
این مجمع درخیابان ولی عصر (عج) – نرسیده به پارک ساعی – پلک ۲۱۶۱- طبقه چهارم برگزار می‌شود.

پیش از این شرکت ملی صنایع مس ایران مدارک و مستندات درخواست افزایش سرمایه خود را ارائه داده بود.

سرمایه فعلی ۲۰ هزار میلیارد تومان است، تعداد سهام قابل انتشار: ۲۰۰ میلیارد سهم است. و درصد افزایش سرمایه مورد درخواست ۱۰۰ درصد بوده است.

مبلغ افزایش سرمایه ۲۰ هزار میلیارد تومان است و موضوع افزایش سرمایه تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه‌ای شرکت و اصلاح ساختار مالی است. این سرمایه قرار است از محل تأمین افزایش سرمایه انجام شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا