بورس

افزایش سرمایه چند نماد بورسی / خبری خوش برای سهامداران «کطبس»

با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت کدال کدام شرکت‌ها قصد افزایش سرمایه دارند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روز گذشته بازار سهام با روندی مثبت و صعودی به کار خود پایان داد و در کانال یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت.  با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت کدال کدام شرکت‌ها قصد افزایش سرمایه دارند؟

_ شرکت لیزینگ ایران(ولیز) با پیشنهاد هیات مدیره این شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده قصد دارد افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی خود (۳۴۰ میلیارد تومانی) را از محل مطالبات و آورده نقدی انجام بدهد.

_ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) هم قصد دارد از محل سود انباشته این شرکت به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران سرمایه‌گذاری‌‌های انجام شده سرمایه خود را مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان (معادل ۲۰۰ درصد) افزایش بدهد.

_ همچنین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) هم قصد دارد افزایش سرمایه خود را از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی این شرکت بدهد. مبلغ افزایش سرمایه ۵۰۱۲ میلیارد تومان است.

_ شرکت ذغال سنگ طبس (کطبس) هم افزایش سرمایه ۳۲۴ درصدی خود را از مل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مبلغ ۷۸٫۵ میلیارد تومان می‌دهد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا