اقتصادی

افزایش قابل توجه قیمت سکه در بازار

هر چند امروز قیمت ارز در بازار ایران تغییری را شاهد نبود اما قیمت سکه تمام بهار ازادی با افزایشی قابل توجه در بازار مواجه شد.

 به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین امروز قیمت قطعه سکه تمام بهار آزادی با شکستن سد مقاومتی و عبور از مرز روانی ۶ میلیون و پانصد هزار تومان بر قیمت ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان ایستاد تا افزایش نزدیک به صد هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم بخورد.

 بر اساس این گزارش سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد که افزایشی ۵۰ هزار تومانی را نسبت به روز گذشته نشان می دهد. نیم سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود  سکه گرمی نیز ۹۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با رشد اندکی از مرز ۱۷۰۰ دلار عبور کرد و به قیمت ۱۷۰۱ دلار در بازارهای جهانی قیمت خورد . هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار به قیمت ۶۴۵ هزار تومان فروخته می‌شود که در قیاس با روز گذشته افزایشی نزدیک به ۵۷۰۰ تومان را نشان می دهد.  

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا