اجتماعی

افزایش مستمری بازنشستگان تصویب شد؟

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از تصویب افزایش مستمری بازنشستگان در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش روند بازار، به نظر می‌رسد انتظار طولانی بازنشستگان کارگری بالاخره به سرانجام رسید.

به نقل از صدا وسیما، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در این رابطه می‌گوید: افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در هیات مدیره سازمان مصوب و به هیات دولت ارسال شد.

به گفته وی، آنچه در هیات مدیره سازمان به تصویب رسیده، افزایش مستمری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار به اضافه‌ی متناسب‌سازی است.

صادقی اضافه کرد: امیدواریم هیات دولت کار تصویب افزایش مستمری بازنشستگان را به سرعت به انجام برساند و احکام جدید صادر شود.

وی تاکید کرد: حسب قولی که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشتر داده بود، انتظار داریم احکام حقوقی جدید بازنشستگان با در نظر گرفتن افزایش سالانه به اضافه‌ی متناسب‌سازی تا قبل از پایان اردیبهشت صادر شود.

تا اینجای کار پیش رفته و اکنون مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان در اختیار دولت است؛ امیدواریم کار زودتر به سرانجام برسد و احکام صادر شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا