اجتماعی

افزایش مسدودسازی حساب رانندگان اسنپ

برخی از رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ ادعا کردند که این شرکت‌ حساب کاربری آن‌ها را بدون دلیل مسدود می‌کند و مانع ادامه فعالیت آن‌ها در اسنپ می‌شود.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت‌های تاکسی اینترنت همواره قوانینی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند که در صورت رعایت نکردن این قوانین، حساب‌ رانندگان و مسافران مسدود شده و امکان استفاده از اسنپ به آن‌ها داده نمی‌شود.

در این میان برخی از رانندگان اسنپ ادعا کردند که بدون آن که قوانین اسنپ را زیر پا گذاشته باشند، اسنپ حساب کابری آن‌ها مسدود کرده است و مانع ادامه فعالیت آن‌‌ها می‌شوند.

مسدودی دائم به چه علت؟

برخی از رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ به مسدودسازی بی‌علت حساب خود اعتراض کردند: «الان ۲۰ روز هست اسنپ من مسدود شده، میگه نقص مدارک همه مدارک فرستادم ولی هیچ جوابی نمیدن.»

«منو مسدود کردن بخاطر همین پاداشا و این سیستم مسخرشون. بخاطر سفرای کوتاهی که تو شهرم لاهیجان انجام دادم مسدود دائمم کردن. هیچ کار دیگه ندارم. باید چیکار کنم؟»

«من راننده اسنپ هستم بعد از یک ماه منو بدون هیچ دلیلی مسدود کردن صدبار زنگ زدم اپراتور ولی جواب سربالا میدن حتی یکبار هم اخطار نگرفتم، یهویی مسدود دائم شدم. اخه این چه عدالتی هست چرا مردم رو مسخره خودتون کردین…»

«این چه وضعشه مسدود دائم میکنین، اکثر کم بودن راننده اسنپ اینه که مسدود دائم هستن. اسنپ چون پولشو از مشتری میگیرن حق رو به اونا میدن ..اصلا به اعتراض و شکایت راننده اهمیت نمیدن.»

«آقای اسنپ حساب همه‌ی راننده‌هایی که بیخود و بی‌جهت مسدود کردی باز کنی مشکل نبود راننده یکم شاید حل بشه.»

اعتراض رانندگان به اسنپ باعث مسدودسازی می‌شود؟

علاوه براینکه عدم رعایت قوانین شرکت‌های تاکسی اینترنتی باعث مسدودسازی حساب‌ کاربری مسافران و رانندگان می‌شود، تعدادی از رانندگان علت مسدودسازی حساب خود را اعتراض به اسنپ عنوان کردند.

«من برای کم بودن کرایه‌ها به اسنپ شکایت کردم صبح دیدم حسابم مسدود شده زنگ زدم میگن تحت هیج شرایطی باز نمیکنن حساب و جوری راننده رو مثل اشغال میندازن بیرون انگار نه انگار که ۵ شیش سال براشون کار کردیم.»

«سلام اگر امکان داره رانندگان مسدود شده را دوباره شروع به کار نمایید بخاطر حق وحقوقشان که دفاع کردند مسدود شدن یک ساله خدارا خوش میاد لطفا رسیدگی نمایید.»

«اسنپ فقط به فکر جیب خودشه اعتراضم میکنی، حساب کاربریتو مسدود میکنه. با این گرونی و… باید بیشتر به فکر راننده باشن.»

قوانین استفاده از خدمات‌دهی اسنت در سایت رسمی این شرکت ذکر شده است، که در صورت عدم رعایت این قوانین افراد نمی‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. اما با توجه به پیام‌های رانندگان به نظر می‌رسد در برخی از موارد مسدودی حساب بدون توضیح از سمت پشتیبانی اسنپ اتفاق می‌افتد.

با وجود پیگیری تجارت‌نیوز از اسنپ در مورد دلیل مسدودسازی حساب کاربران راننده، این شرکت پاسخی به این پرسش نداد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا