اقتصادی

افزایش هزینه کارمزد پیامک بانکی گلایه مشتریان شد

مشتریان بانکی از افزایش هزینه کارمزد پیامک بانکی در بانک پاسارگاد گلایه کردند.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین مصوبه شورای عالی کانون بانک‌های خصوصی هزینه سرویس پیامکی افزایش پیدا کرده است و بانک‌ها ملزم به دریافت این مبلغ هستند و باید آن را در دو یا یک نوبت به شرط اطلاع به مشتری و اعلام رضایت او دریافت کنند که تنها در صورت رضایت مشتری حق کسر این هزینه از حساب مشتری را دارند. اما این موضوع مشتریان بانکی را گلایه‌مند کرده است و با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
با سلام لطفا در صورت امکان پیگیری بفرمایید که چرا بانک پاسارگاد هزینه کارمزد پیامک بانکی را دونه‌ای ۹۰ تومان حساب میکند به نظر من این سرویس باید مجانی باشه یا لاقل مثل قبلا ۶ ماه یکبار محاسبه می‌شد.

سلام هزینه پیامک بانک پاسارگاد بسیار زیاد شده و به ازای هر پیامک ۹۰۰ ریال میگیره و از من ۸۳۵۰۰۰ ریال از حساب من کم کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا